قدردانی رهبر معظم انقلاب از مدیران و آتش‌نشانان دخیل در فرونشاندن حریق پتروشیمی بوعلی

وزیر نفت، مراتب قدردانی رهبر معظم انقلاب، از مدیران، دست اندرکاران و آتش نشانان دخیل در ماجرای خاموش کردن آتش در پتروشیمی بوعلی را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۹۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴ - 10July 2016

قدردانی رهبر معظم انقلاب از مدیران و آتش‌نشانان دخیل در فرونشاندن حریق پتروشیمی بوعلی

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «بیژن زنگنه»، وزیر نفت با ارسال نامه ای به استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مراتب قدردانی و تشکر رهبر معظم انقلاب به همه مدیران، دست اندرکاران و آتش نشانان را ابلاغ کرد.

در متن پیام بیژن زنگنه، به غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان آمده است: با توجه به ماموریت محوله به اینجانب برای ابلاغ مراتب قدردانی رهبر معظم انقلاب به همه مدیران، دست اندرکاران و آتش نشانان فداکار که در فرونشاندن آتش پتروشیمی بوعلی سینا مشارکت داشته اند، خواهشمند است مراتب را به نحو احسن به آگاهی عموم همکاران مرتبط برسانید.

** پیام وزیر نفت به مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

وزیر نفت همچنین در پیامی به مرضیه شاهدایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد: با توجه به ماموریت محوله به اینجانب برای ابلاغ مراتب قدردانی و تشکر رهبر معظم انقلاب، مقتضی است مراتب را به آگاهی همکاران مرتبط برسانید.

وزیر نفت در ادامه دو پیام آورده است: برخود لازم می دانم با سپاس متقابل الطاف پدرانه و کریمانه رهبر معظم انقلاب و آرزوی سلامت و طول عمر برای معظم له، برای همه فعالان در این تلاش جمعی نیز از خداوند قادر متعال سلامت و ادامه توفیقات مسئلت نمایم.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار