تجلیل از فعالان و خادمان قرآنی ناجا در کرمانشاه

معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، گفت: چهره‌های قرآنی، فعالان و خادمان قرآن نیروی انتظامی استان کرمانشاه معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ - 11July 2016

تجلیل از فعالان و خادمان قرآنی ناجا در کرمانشاه

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ دوم پاسدار امین کاظمی معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار داشت: برنامههای قرآنی در طی ماه مبارک رمضان در سطح گسترده در 21 یگان انتظامی استان برگزار شد.

 وی با اشاره به اجرای طرح انس با قرآن کریم در تمامی یگانها و کلانتریهای مرکز و شهرستانهای تابعه استان، افزود: برگزاری کلاسهای انس با قرآن کریم طی این ایام با بهره گیری از اساتید مجرب قرآنی و تراز اول استان به مدت یک ساعت در ابتدای وقت اداری هر روز با حضور فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ کاظمی، آموزش تجوید، تلاوت جمعی قرآن کریم، پخش ولههای تصویری برگرفته از احادیث و فرمایشات ائمه اطهار(علیه السلام) و همچنین فرازهایی از وصایای شهدای ناجا را از دیگر برنامههای جنبی این کلاسها بر شمرد و بیان کرد: حفظ قرآن کریم، حفظ موضوعی و کلاس آشنایی با فرهنگ نهج البلاغه از دیگر برنامههای شاخص برگزار شده در این ایام بود.

وی اظهار کرد: تفسیر موضوعی قرآن کریم براساس لوح فشرده ارسالی از مرکز و همچنین سخنرانیهای دینی با محوریت سبک زندگی قرآنی از دیگر برنامههای محوری در این ایام پربرکت و نورانی بود که با استقبال خوبی از سوی کارکنان مواجه شد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: کلاسهای انس با قرآن کریم علاوه بر ستاد انتظامی استان در تمامی شهرستانهای تابعه نیز دایر بوده است و در یک برنامه وحدت رویه متناسب با برنامههای استان در سایر ردهها نیز برگزار شده است.

سرهنگ کاظمی، با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه ویژه برنامه های قرآنی ناجا، ابراز کرد: در این آیین که همزمان با عید سعید فطر برگزار شد، از چهره های قرآنی، خادمان قرآن و فعالین این عرصه و همچنین برترین های کلاس های ماه مبارک رمضان تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار