جهانگیری:

محدودیت های دولت مانعی برای تامین نیازهای نیروهای مسلح نشده است

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اعمال کنترل برای تعلق بودجه به همه بخش ها بطور متعادل گفت: محدودیت های دولت به هیچ وجه برای ما مانعی نشده است که ما در ارتباط با تامین نیازهای نیروهای مسلح ، آنها را در محدودیت قرار دهیم.
کد خبر: ۹۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ - 13July 2016

محدودیت های دولت مانعی برای تامین نیازهای نیروهای مسلح نشده است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس،  اسحاق جهانگیری عصر چهارشنبه در آئین افتتاح خط تولید باطری های پیشرفته خودرویی (ام.اس.تو) و رونمایی محصولات جدید خودرویی و نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت (سی.اچ.پی) افزود: در یک منطقه ناامن و پرتلاطمی که تمام دشمنان هدفگیری اصلی شان این بوده که حتما این کانون ناامنی را به داخل ایران بکشند و مردم ایران را با کارهای ایضایی بتوانند اذیت کنند خوشبختانه امروز به همت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ایران کانون ثبات منطقه است.


وی اظهار داشت: صمیمانه از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران از تک تک همه عزیزان و مسئولین، مهندسان، کارشناسان و صاحب نظران و مدیران وزارت دفاع تشکر می کنم.


جهانگیری گفت: با وجود محدودیت هایی که ما به جهت بودجه با آن روبه رو بودیم بخصوص در سال 94 و تا حدی اوایل امسال، در این دوره، دولت اصرار داشت که حتما به نیروهای مسلح و تامین نیازهای آنها به صورت ویژه بپردازد.


معاون اول رئیس جمهوری افزود: می توانم در دولت در بحث های بودجه و نیازهایی که کشور دارد وقت بگذارم و کنترل کنم که بودجه به طور متعادل به همه بخش ها برسد.


وی اضافه کرد: در اوایل کار دولت یکی از جلسات پشت سر همی که باید برگزار می کردم در ارتباط با مسایل نیروهای مسلح بود که خوشبختانه با تصمیماتی که دولت گرفت هم در بخش ریالی و هم در بخش ارزی رشد قابل توجهی داشتیم و تا حد زیادی تامین شد.


جهانگیری ادامه داد: این غیر از بخش هایی است که ما در تامین نیروهای مسلح انجام دادیم و خیلی قابل گفتن نیست؛ محدودیت های دولت به هیچ وجه برای ما مانعی نشده است که ما در ارتباط با تامین نیازهای نیروهای مسلح ، آنها را در محدودیت قرار دهیم.


وی افزود: البته به صورت طبیعی نیاز دوستان بیش از این مبالغ بود که به آنها اختصاص پیدا کرده است و امروز در پیشگاه خدا شاکریم که به همت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مردم ایران در شرایط امنیتی بسیار عالی در حال زندگی هستند.

نظر شما
پربیننده ها