روحانی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) حاج سعید سیاح طاهری:

مدافعان حرم اهل بیت (ع)، مدافعان مرزهای ایمان هستند

رییس جمهوری در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) سردار حاج سعید سیاح طاهری، با تجلیل از شهدای مدافع حرم تاکید کرد: کسانی که عمر خود را برای جهاد در راه خدا سپری کرده اند، مدافعان مرزهای ایمان هستند.
کد خبر: ۹۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴ - 13July 2016

مدافعان حرم  اهل بیت (ع)، مدافعان مرزهای ایمان هستند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری عصر چهارشنبه با حضور در منزل شهید حاج سیاح طاهری ضمن دیدار صمیمی با خانواده این شهید والامقام، گفت: خداوند به اندازه صبوری و دلتنگی های خانواده شهدا برای عزیزانشان، به آنان اجر و پاداش می دهد.

رییس جمهوری با تجلیل از مجاهدت ها و فداکاری های شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده های معظم آنان، خاطرنشان کرد: مدافعان حرم و کسانی که در برابر گروههای تکفیری و تروریستی مبارزه می کنند، برای دفاع از جان و حیثیت مسلمانان و کشورهای اسلامی، از جان، مال و خانواده خود گذشته اند که این بسیار ارزشمند است.

دکتر روحانی اظهار امیدواری کرد 'بتوانیم راه و اهداف شهدا را دنبال کرده و ادامه دهیم و در پایان مسیر سعادت و فیض شهادت، نصیبمان گردد.'

همسر و فرزندان شهید سیاح طاهری نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از توجه و اهمیت رییس جمهوری برای دیدار مستمر با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برای وی و سایر مسوولان در دولت تدبیر و امید آرزوی موفقیت در خدمت به مردم و محرومان کردند.

شهید حاج سعید سیاح طاهری که در مبارزات ملت ایران علیه رژیم ستم شاهی و پس از پیروزی انقلاب در عرصه های مختلف دفاع از کشور، از جمله غائله ضدانقلاب در کردستان و خط التقاط و فتنه منافقین، مشارکتی فعال داشت، در طول 8 سال دفاع مقدس نیز در مسئولیت فرماندهی رده های مختلف رزمی در جبهه های مختلف حضور یافت و بارها در عملیات های مختلف مجروح گردید.آن شهید عزیز در یکی از این عملیات، با اهدای یک چشم خود به افتخار جانبازی 70% نائل آمد.

شهید سیاح طاهری که پس از دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بویژه در بین جوانان با روحیه ای پرتلاش و خستگی ناپذیر حضوری فعال و تاثیر گذار داشت، برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در مسئولیت مستشاری به صف مجاهدان علیه گروههای تروریستی و تکفیری در سوریه پیوست و سرانجام در روز ٢٣ دی ماه سال ٩٤ به فیض شهادت نائل آمد.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به خانواده این شهید والامقام تقدیم شد.
 

نظر شما
پربیننده ها