با حکم وزیر کشور؛

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد

علیرضا جزینی با حکم وزیر کشور، قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر شد.
کد خبر: ۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱ - 07January 2014

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، طه طاهری قائممقام ستاد مبارزه با موادمخدر با حکم وزیر کشور به عنوان مشاور عالی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد و طی حکمی جداگانه علیرضا جزینی جانشین سابق معاون هماهنگکننده نیروی انتظامی به عنوان قائممقام جدید دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر منصوب شده است.
 
مراسم تودیع و معارفه این دو مسئول روز گذشته در وزارت کشور انجام شده است.
 
متن حکم انتصاب علیرضا جزینی
 
جناب آقای علیرضا جزینی
 
سلام علیکم
 
نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند در عرصههای مختلف مدیریتی و اجرائی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت قائم مقام دبیرکل ستاد منصوب مینمایم.
 
لازم است با هماهنگی کلیه دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد در راستای اجرای هر چه بهتر و شایستهتر سیاستهای کلی مبارزه با مواد مخدر ابلاغی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و نظارت و پیگیری بر اجرای مصوبات ستاد اقدامات مؤثر بهعمل آورده و نسبت به تحقق کامل آن با برنامهریزی دقیق و هدفمند اهتمام نمائید.
 
توفیقات شما را در راستای انجام این ماموریت مهم و خطیر و اجرای سیاستها و برنامههای ستاد با رعایت اصول قانونمداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
 
متن حکم انتصاب طه طاهری
 
جناب آقای طه طاهری
 
سلام علیکم
 
نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند در عرصه های مختلف مدیریتی و اجرائی علیالخصوص در امر مبارزه با مواد مخدر و روانگردانها، به موجب این حکم شما را به سمت مشاور عالی دبیرکل ستاد منصوب مینمایم.
 
انتظار دارد با ارائه مشورتهای لازم به اینجانب در جهت ایجاد تحول در مبارزه با مواد مخدر و مقابله با آسیب اجتماعی اعتیاد که سر منشاء آسیبهای اجتماعی میباشد، با استفاده از ظرفیتهای مردمی همکاری لازم را بعمل آورید.
 
توفیقات شما را در راستای انجام این ماموریت مهم و خطیر و اجرای سیاست ها و برنامههای ستاد با رعایت اصول قانونمداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظلهالعالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

نظر شما
پربیننده ها