حجت‌الاسلام آقاجانپور:

دریافت حقوق‌های نجومی شایسته نظام اسلامی نیست

جانشین رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دریافت حقوق‌های نجومی و اشرافی‌گری شایسته نظام اسلامی نیست؛ چرا که این موضوع اعتماد مردم به نظام و بدنه نظام را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ - 16July 2016

دریافت حقوق‌های نجومی شایسته نظام اسلامی نیست

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجتالاسلام ضیاءالدین آقاجانپور جانشین رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم تودیع و تجلیل از خدمات معاون هماهنگکننده سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع که با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، جانشین معاونت امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مدیران ارشد سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار شد، با اشاره به انتصاب سردار شکارچی بهعنوان معاون امور بسیج ستاد کل اظهار داشت: مقام معظم رهبری در باب اهمیت بسیج میفرمایند «عرصه بسیج یک عرصه عمومی است، نه مختص یک قشر خاص، نه زمان خاص و نه جغرافیای خاص» بنابراین هر کجا که یک بسیجی احساس کند به حضورش نیاز است حتما حضور پیدا میکند.

وی با اشاره به حضور سردار شکارچی در عرصههای نبرد با دشمن بعثی، مبارزه با منافقین، مبارزه با اسلام آمریکایی، نقش فعال در برخورد با فتنه و فتنهگران، مبارزه با فتنهگران سال 88، حضور در عرصه فرماندهی سپاه و فعالیت در عرصه فرهنگی افزود: سردار شکارچی بسیجیوار هر کجا که احساس کرد به حضورش نیاز است حضور یافته و ولایتمدارانه از انقلاب و ولایت فقیه دفاع کرد. 

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با برشمردن اهمیت بسیج از نگاه فرمانده معظم کل قوا و تاکید ایشان در حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بر توجه به بسیج مردمی تصریح کرد: بسیجی با اقتدار از آرمانهای انقلاب اسلامی محافظت میکند تا حرکت و مسیر نظام اسلامی دچار انحراف نشود.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز در کشور برخیها مسیر انحرافی را طی میکنند، ادامه داد: برخیها با دریافت حقوقهای نجومی از بیتالمال، به ارزشهای دینی و اسلامی هجوم بردند که دل امام خامنهای (مدظله العالی) را به درد آوردند.

آقاجانپور با اشاره به فرمایش امام علی(ع) که فرمودند «بزرگترین خیانت، خیانت به ملت است»، ادامه داد: دریافت حقوقهای نجومی توسط برخیها که در بدنه نظام نفوذ کردهاند کاری غیرمنصفانه و ظالمانه بود.

وی با بیان اینکه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری این برداشتها گناه، نامشروع و خیانت به نظام اسلامی بود، اضافه کرد: کسانی که حقوقهای نجومی دریافت کردهاند باید هرچه سریعتر به بیتالمال بازگرداننده و با خاطیان برخورد جدی صورت گیرد و از کار برکنار شوند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا این اقدام را دزدی آشکار دانست و گفت: دریافت حقوقهای نجومی و اشرافیگری شایسته نظام اسلامی نیست؛ چرا که این موضوع اعتماد مردم به نظام و بدنه نظام کاهش میدهد؛ بنابراین بسیجیان باید نسبت به این موضوعات هوشیار باشند و اجازه ندهند این مسائل نظام اسلامی را به انحراف بکشاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار