در جلسه انجمن راویان دفاع مقدس مازندران مطرح شد

حاج رحیم می‌گفت "آرزو دارم با پسرم در معرکه علیه کفار حاضر شوم"

نخستین جلسه انجمن راویان دفاع مقدس استان مازندران در غیاب مسئول این انجمن شهید مدافع حرم «سردار حاج رحیم کابلی» برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ - 14July 2016

حاج رحیم می‌گفت

به گزارش دفاع پرس از مازندران، صبح امروز نخستین جلسه انجمن راویان دفاع مقدس استان مازندران در غیاب مسئول این انجمن «سردار شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی» برگزار شد.

انجمن راویان دفاع مقدس مازندران که با همت و زحمت حاج رحیمی کابلی تشکیل و راه اندازی شده بود، امروز جای خالی او را کاملا حس کرد.

این نشست با حضور مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران، مسئولان انجمنهای راویان دفاع مقدس شهرستانها و علی کابلی فرزند شهید حاج رحیم کابلی برگزار شد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران در این جلسه با تکریم یاد و خاطره سردار شهید کابلی، اظهار کرد: یکی از مهمترین مؤلفههایی که شهید کابلی در دستنوشتههایش بدان تأکید کرده، لازمه تبعیت محض از ولی فقیه است.

احمد اسحاقی با اشاره به اینکه حاجرحیم یک ولایتمدار حقیقی بود، افزود: شهید کابلی در عمل، رفتار و کردارش ثابت کرده بود که یک سرباز واقعی برای ولایت است.

وی با بیان این نکته از شهید کابلی که میگفت «آرزو دارم با پسرم در معرکه علیه کفار حاضر شوم». اضافه کرد: وقتی شهید کابلی برای بار دوم به سوریه اعزام شد، فرزندش علی نیز در پی او به مدافعان حرم پیوست.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تربتی از کربلا در جیب پیراهن شهید کابلی بود، که همیشه میگفت «دوست دارم در هنگام شهادت خون من آغشته به این تربت شود». خاطرنشان کرد: همانطور در تصویری که از پیکر حاج رحیم مشاهده میکنیم تیرهایی دقیقاً بر روی سینه او اصابت کرده است.

این مسئول در پایان گفت: دعا میکنیم تا پیکر شهید کابلی و دیگر شهدای مدافع حرم که در دست تکفیریها مانده، هر چه سریعتر به دست خانوادههای چشمانتظار آنها برسد.

یادآور میشود در این نشست از خانواده شهید کابلی با اهدای تابلو نوشتهای تجلیل شد.

همچنین قاسم موقر مسئول جدید سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه کربلا، که اخیراً بهعنوان مسؤول جدید این سازمان بعد از شهادت شهید مدافع حرم محمد بلباسی، منصوب شده، از حاضران در این جلسه بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار