از سوی مسئولان ناجا صورت گرفت

تکذیب لشکرکشی اراذل و اوباش قمه بدست در میرداماد تهران

در پی انتشار خبری در یکی از سایت ها مبنی بر لشکرکشی اراذل و اوباش قمه به دست در خیابان میرداماد، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ این خبر را تکذیب کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲ - 07January 2014

تکذیب لشکرکشی اراذل و اوباش قمه بدست در میرداماد تهران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در پی انتشار خبری در یکی از سایت ها مبنی بر لشکر کشی اراذل و اوباش قمه به دست در خیابان میرداماد و حمله به خودروهای مردم در پشت چراغ قرمز و سرقت اموال شهروندان؛ سرهنگ "علیرضا محرابی" رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ این خبر را تکذیب کرد.

وی در تشریح این خبر گفت: به محض وصول این خبر، صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.در بررسی  اولیه از دوربین های محل اعلامی وقوع چنین حادثه ای تأئید نشد. ضمن تحقیق از کسبه محل، هیچ یک از شهروندان چنین حادثه ای را مشاهده نکرده بودند.
 
سرهنگ محرابی گفت: در مرحله بعدی موضوع از ماموران راهور مستقر در محل پیگیری که وقوع این اتفاق از سوی آنان نیز تکذیب شد.
 
رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان داشت: از طریق اخبار مرکز فوریت های 110 در یک بازه زمانی دو ساعته از 15:30 الی 17:30 (با توجه به ساعت اعلامی در خبر) مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه چنین خبری از سوی هیچ یک از شهروندان اعلام نشده و فقط یک مورد سرقت لوازم داخل خودرو در ساعت 16:15به این مرکز اعلام که گشت موتور سوار 110در محل حاضر و نسبت به تنظیم گزارش اولیه سرقت اقدام کرد.
 
سرهنگ محرابی در ادامه افزود: به منظور کسب اطلاعات بیشتر با مالک خودرویی که مورد سرقت واقع شده بود تماس حاصل که زنی به نام "س- ع" اعلام داشت حوالی ساعت 16:00 پس از خروج از محل کار و مراجعه به خودروام مشاهده کردم که شیشه کنار درب خودرو شکسته شده و متاسفانه پانل ضبط صوت بسرقت رفته است.
 
وی هرگونه حمله توسط اراذل و اوباش و سرقت اموال را تکذیب کرد. در مورد ماسک موجود در محل(خارج از خودرو) که در تصاویر سایت مذکور ارائه شده اظهار داشت: ماسک شخصی بوده و او از دستفروشی در محل خریداری کرده و احتمالا سارقان از داخل خودرو به بیرون انداخته اند.
 
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به انتشار کذب این خبر که متاسفانه طی یک اقدام کاملا غیرحرفه ای انجام و موجب تشویش اذهان عمومی شده است، قطعا این موضوع از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها