توسعه حرم های مطهر ائمه معصومین (ع) در عتبات عالیات در حال انجام است

معاون امور استان های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: با حمایت مردم کشورمان مرحله بازسازی حرم مطهر ائمه معصومین (ع) در عتبات عالیات در کشور عراق به انجام رسیده و هم اینک توسعه این حرم های مطهر در حال انجام است.
کد خبر: ۹۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ - 16July 2016

توسعه حرم های مطهر ائمه معصومین (ع) در عتبات عالیات در حال انجام است

به گزارش گروه اخبار داخلی  دفاع پرس،  به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس، عباس قطب الدینی در همایش استانی ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان در شیراز افزود: با احداث صحن ها و رواق های جدید در تمام حرم های مطهر عتبات عالیات، فضای زیارتی 2 تا 3 برابر ظرفیت کنونی افزایش می یابد و همین امر موجب می شود زائران این حرم های مطهر در فضای بهتری به زیارت بپردازند.


وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از ستاد عتبات عالیات خواسته اند که زمینه مشارکت اقشار مختلف مردم در این کار خیر فراهم شود، اظهار داشت: با ایجاد پایگاه در نقاط مختلف و جمع آوری کمک های مردمی حتی به میزان اندک، در این زمینه می توان کارهای بسیار با ارزشی انجام داد.


قطب الدینی بیان کرد: موضوع بازسازی عتبات عالیات کاری از روی علاقه و محبت به خاندان مطهر و مقدس اهل بیت رسول الله (ص) است و در کشورمان خانواده هایی داریم که نصف بیشتر مبلغ یارانه دریافتی خود را هر ماه برای این امر مقدس نذر می کنند و با این کمک اندک می خواهند در این کار پرخیر و برکت سهیم باشند.


وی، شورای سیاستگذاری ستاد بازسازی عتبات عالیات را مسئول تصمیم گیری های کلان در عرصه بازسازی حرم های مطهر ائمه معصومان (ع) دانست و افزود: این شورا که متشکل از اعضای تمام نهادهای تصمیم گیر است ضمن تصمیم گیری های کلان، هر ساله گزارشی از تمام اقدامات صورت گرفته را خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه می کند و از نظرات معظم له بهره مند می شوند.


معاون امور استان های ستاد بازسازی عتبات عالیات، شفاف سازی و اعتماد سازی را 2 رکن مهم این ستاد بیان کرد و گفت: ما در بحث مالی و اجرای پروژه ها، بنای کار را بر شفاف سازی قرار داده ایم و هدفمان این است که با ارائه گزارش به مردم همانند گذشته اعتماد سازی کنیم و این کار بسیار مهمی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار