با حضور معاون تعاون بنیاد شهید صورت گرفت؛

افتتاح فاز اول پروژه 405 واحدی مسکونی ایثارگران در قم

مراسم افتتاح فاز اول پروژه مجتمع مسکونی 405 واحدی مبین قم با حضور معاون تعاون بنیاد شهید کشور و مدیرکل تامین مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ - 17July 2016

افتتاح فاز اول پروژه 405 واحدی مسکونی ایثارگران در قم

به گزارش دفاع پرس از قم، معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم افتتاح فاز اول پروژه 405 واحدی مسکونی ایثارگران گفت: ساخت و راهاندازی این پروژه مصداق بارز توانمندسازی در حوزه اقتصاد مقاومتی است. این پروژه با کاهش هزینهها و صرفهجوییها و تلاش در سرعت بخشی به راه اندازی، نمونهای بارز از اقدام و عمل است.

مهدی ایزدی تاکید کرد: این پروژه در ابتدای کار با مشکلات عدیده روبهرو بود و خساراتی میتوانست بهدنبال داشته باشد، اما خوشبختانه با همت مدیرکل بنیاد شهید استان قم و مجموعه تعاون ثابت شد که اگر از حواشی دوری کنیم و با روحیه ایثار و گذشت کار کنیم میتوانیم کارهای بزرگی را به ثمر برسانیم.

وی اضافه کرد: بنیاد شهید استان قم توانست در مدت 13 ماه مصداق بارز کار انقلابی در اجرای این پروژه اثربخش باشد، این تجربه ارزنده باید به سایر استانهایی که با مشکلاتی در پروژه مسکن مواجه هستند منتقل شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: پروژه مسکونی 405 واحدی ایثار از پروژههای سنگینی است که با فراز و نشیبهای مختلفی روبهرو بوده است. این پروژه در سال 92 به مرحله اسکلت ساختمان رسیده و با اعتراضات بسیاری از سوی جامعه ایثارگری روبهرو بود.

سید جواد هاشمی افزود: این مشکل با تلاشهای صورت گرفته و رفع موانع و مشکلات حل و فصل شد و با صرفهجویی و همت و تلاش صورت گرفته به ثمر رسید.

پروژه 405 واحد مسکونی ایثارگران در دو فاز آمادهسازی شده که فاز اول آن با 160 واحد مسکونی افتتاح شد؛ کلنگ احداث این پروژه از سال 89 به زمین زده شد؛ اما پروژه عملا متوقف باقی ماند و از سال گذشته این مجتمع مسکونی با جدیت دنبال شده و هماکنون در سال اقتصاد مقاومتی و در راستای توانمندسازی ایثارگران فاقد مسکن آماده تحویل شده است.

نظر شما
پربیننده ها