سردار ساجدی نیا خبر داد؛

عاملان زورگیری از استاد دانشگاه تهران کمتر از ۳۶ ساعت بازداشت شدند

رئیس پلیس تهران بزرگ، از دستگیری چهار زورگیر که با مجروح کردن یک استاد دانشگاه تهران ، اقدام به سرقت از وی کرده بودند، خبر داد و گفت: این چهار متهم به زورگیری ۳۶ ساعت پس از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳ - 07January 2014

عاملان زورگیری از استاد دانشگاه تهران کمتر از ۳۶ ساعت بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ؛ در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب اظهار داشت: "۳۶ ساعت قبل زورگیری از یکی از اساتید دانشگاه" در محدوده خیابان انقلاب به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای کلانتری در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسیهای انجام شده مشخص شد ۲ زورگیر با استفاده از سلاح سرد اقدام به مجروح کردن یکی از اساتید دانشگاه تهران کرده و پس از سرقت تلفن همراهش از محل متواری شدهاند که بلافاصله استاد مجروح به بیمارستان منتقل و گروه ویژهای از کارآگاهان پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به پرونده شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه پس از انجام تحقیقات، ساعت ۳ بامداد امروز هر چهار نفر از جمله ضارب و فرد موتورسوار به همراه ۲ همدستشان شناسایی و دستگیر شدند؛ گفت: "شواهد و قرائن" نشان میدهد که این افراد اقدامشان به دلیل استفاده از سلاح سرد حکم محاربه دارد و پرونده این افراد پس از اقرار به ارتکاب جرم به مرجع قضائی ارسال خواهد شد.

سردار ساجدی نیا، از کاهش ۷ درصدی سرقت خرد در تهران خبر داد و افزود: با تلاش "پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی" و اجرای طرحهای "امنیت محله محور پلیس" توانسته است، از وقوع سرقتهای خرد جلوگیری کند و این نسبت به سه ماه قبل ۷ درصد کاهش یافته است.

وی در پایان با بیان اینکه آمار نزاع و درگیری نسبت به ۹ ماهه مشابه سال قبل کاهش یافته است، اظهار داشت: "پس از دستگیری ۱۲۳ نفر زورگیر و سارق" ۳۰ نفر دیگر در رابطه با این پروندهها دستگیر شدند.

نظر شما
پربیننده ها