مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:

نگاه زینتی ضربه مهلکی به شخصیت بانوان وارد کرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نگاه فریبایی، زینتی و درآمدزایی نسبت به زن ضربه مهلکی را به شخصیت بانوان وارد کرده است؛ در حالی که دیدگاه اسلام غیر از این است.
کد خبر: ۹۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ - 18July 2016

نگاه زینتی ضربه مهلکی به شخصیت بانوان وارد کرده است

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، حجتالاسلام نجات فیاضی در همایش حجاب که به همت امور زنان و خانواده در فرهنگسرای پارک بانوان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: غرب با نگاه فریبایی و حتی تجارت در این عرصه به زن نگاه میکند و با موضوع جنسیتی سعی میکند به جای جایگزین کردن نگاه عاطفی و ارزشی به جایگاه زنان به گونهای شأن آنان را تخریب کرده و به اصل موضوع شخصیت زن ضربه وارد کند.

وی گفت: در همین راستا و در مسیر نگاه منفعتگرانه غرب و در حالی که مدعیان دموکراسی و آزادی با شعارهای گوناگون درصدد ضربه زدن به نظام خانواده هستند ازدواج سفید و همچنین برخی از موضوعات دیگر که مغایر با شأن و شخصیت زنان است را مطرح میکنند تا به هر شکل ممکن جایگاه زن را مخدوش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نگاه فریبایی، زینتی و درآمدزایی نسبت به زن ضربه مهلکی را به شخصیت زن وارد کرده است؛ در حالی که دیدگاه اسلام غیر از این است.

فیاضی افزود: در مکتب اسلام زن بهعنوان یک گوهر و دردانه اصلی در کانون خانواده همواره مورد تکریم و تجلیل قرار گرفته؛ بهطوری که یک زن مسلمان باید به شخصیت فاخر حضرت زهرا(س) افتخار کند.

وی یادآور شد: پیامبر مکرم اسلام بعد از ازدواج حضرت زهرا(س) با امام علی(ع) وظیفه دختر خود را در کانون خانواده علی ابن ابیطالب(ع) احساس مسئولیت و انجام وظیفه خطیر خانهداری تعیین کرد؛ که عدهای میخواهند این موضوع را با عناوینی همچون کلفت قرار دادن و یا کنیز خانه حقیر جلوه دهند؛ در حالی که این حساسیت نبی مکرم اسلام به کانون خانواده و توجه به نقش مادر در تربیت فرزندان و حمایت و همراهی از شوهر را به خوبی نشان میدهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به موضوع امر به معروف ونهی از منکر و تاکید آیات و روایات متعدد در انجام و احیای این فریضه الهی اشاره کرد و افزود: در جامعه آرمانی اسلامی باید امر به معروف و نهی از منکر به معنای واقعی و بهعنوان فریضه واجب مورد توجه قرار گیرد و در احیای این فریضه الهی همه باید مشارکت کنند.

فیاضی تصریح کرد: همه انبیا و اولیا، صلحا و شهدا در احیای امر به معروف و نهی از منکر و انجام این فریضه الهی پیشقدم شدند؛ به طوری که تامین امنیت، سلامت و تقویت فرهنگ دینی و اعتقادی در سایه عمل به این فریضه واجب الهی امکانپذیر است.

نظر شما
پربیننده ها