با حضور کارشناسان آژانس برگزار می شود؛

نشست تخصصی ارزیابی الحاق کشور به کنوانسیون مسئولیت مدنی در قبال خسارات هسته‌ای

معاونت امور بین الملل و حقوقی مجلس و سازمان انرژی اتمی ایران نشست تخصصی و فراخوان مقالات و آثار پژوهشی ارزیابی الحاق کشور به کنوانسیون وین راجع به مسئولیت مدنی در قبال خسارات هسته‌ای را با حضور کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی، برگزار می کند.
کد خبر: ۹۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸ - 18July 2016

نشست تخصصی ارزیابی الحاق کشور به کنوانسیون مسئولیت مدنی در قبال خسارات هسته‌ای

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محورهای کلی این نشست شامل رژیم بین المللی مسئولیت مدنی در قبال خسارات هسته ای (معاهده 1963 وین و اصلاحات بعدی و معاهده جبران تکمیلی خسارت 1997)، جبران خسارت حوادث هسته ای در نظام حقوقی ایران، ضرورت ها، فرصت ها و چالش های الحاق یا عدم الحاق کشور، نظام حقوقی مسئولیت مدنی جبران خسارت هسته ای سایر ملل بویژه کشورهای پیشرو، الزامات حقوق داخلی در پرتو معاهدات بین المللی مسئولیت مدنی در قبال خسارات هسته ای و بررسی اعمال حق تحفظ و اعلامیه های تفسیری است.

در این فراخوان از کلیه صاحبنظران؛ اساتید دانشجویان و علاقه مندان برای حضور در نشست و ارائه مقاله و آثار پژوهشی دعوت به عمل آمده است.

همچنین مقالات طی فرآیند علمی ارزیابی و در یک ویژه نامه علمی – پژوهشی منتشر و به ارائه کنندگان سایر آثار پژوهشی (کتاب، سخنرانی، پوستر و ...) در نشست گواهی نامه اعطاء خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه می توانند با تلفن های 8206380 و 82064735- 021 تماس حاصل کنند.

مهلت ارسال آثار پژوهشی، زمان، مکان، جوایز و سایر جزئیات متعاقبا اعلام می شود.
 

نظر شما
پربیننده ها