تقدیر وزیر اطلاعات از خدمات آستان قدس رضوی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی عصر دوشنبه در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی در مشهد خدمات این نهاد را در زمینه امور رفاهی زائرین، ارتباط با خدمه و تعامل با مستاجرین زمینهای وقفی قابل ستایش دانست.
کد خبر: ۹۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ - 18July 2016

تقدیر وزیر اطلاعات از خدمات آستان قدس رضوی

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات عصر دوشنبه در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی در مشهد خدمات این نهاد را در زمینه امور رفاهی زائرین، ارتباط با خدمه و تعامل با مستاجرین زمینهای وقفی قابل ستایش دانست.

حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود: تعامل و رفع مشکلات، رفتاری بسیار پسندیده می باشد که در اقدامات آستان قدس رضوی قابل مشاهده بوده است.

وی ادامه داد: مشی و فعالیتهای آستان قدس رضوی در زمینه امور رفاهی زائرین، ارتباط با خدمه و موارد مشابه بازتابهای مثبتی داشته است.

تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار پیرامون تعامل با مستاجران زمینهای موقوفه آستان بر دو رویکرد صیانت از موقوفات در عین برنامه ریزی برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: در این راستا کمیسیونهایی در آستان قدس رضوی تشکیل شده و امور را پیگیری می کند.

وی با گرامیداشت خدمات ارزنده مرحوم آیت الله واعظ طبسی گفت: همه ایران اسلامی افتخار همجواری حضرت رضا(ع) را دارند و ما در نظر داریم زمینه بهره مندی همگان به ویژه محرومان و مستضعفان را از برکات این مضجع شریف فراهم آوریم.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین با تقدیر از تلاشهای وزارت اطلاعات به ویژه در زمینه مبارزه با گروهکهای تکفیری ادامه داد: با وجود همه تهدیدات، امنیت کشور ما فوق العاده است و این امر به واسطه اخلاص سربازان گمنام امام زمان(عج) حاصل شده است.

وی گفت: نگاه به تشیع به عنوان جریانی اسلامی و عقلانی به شدت در کشورهای مختلف در حال رواج است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: همانگونه که در سیره حضرت رضا(ع) نیز مشاهده می کنیم ایشان رمز ائتلاف هستند، نه اختلاف. نورانیت مضجع شریف ایشان نیز همه مسلمانان را به خود جلب می کند.
 

نظر شما
پربیننده ها