رحمانی فضلی اعلام کرد؛

نامه وزارت کشور به شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات الکترونیک

وزیر کشور از نامه مکتوب این وزارتخانه به شورای نگهبان در مورد انتخابات الکترونیک خبر داد و گفت: هنوز پاسخی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.
کد خبر: ۹۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ - 19July 2016

نامه وزارت کشور به شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات الکترونیک

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه گردهمایی معاونین سیاسی و امنیتی استانداری های سراسر کشور در جمع خبرنگاران در مورد تغییرات در استانداری ها گفت: اگر لازم باشد هر زمانی تغییرات خواهیم داشت.

وی در خصوص این سوال که شنیده شده است شریعتمداری جایگزین شما خواهد شد، گفت: چنین چیزی نشنیده ام.

رحمانی فضلی در پاسخ به این سوال که آیا مقیمی همچنان رئیس ستاد انتخابات خواهد ماند، گفت:ان شاءالله.

وی همچنین در مورد طرح ساماندهی سواحل دریایی گفت: از دو سال قبل این طرح را شروع کرده ایم و با توجه به امکانات این حوزه، پیشرفت خوبی نداشته است.

وی افزود: در حوز رفاهی با همکاری شهرداری ها خدمات را بالا برده ایم، در حوزه غریق نیز ۵۰ درصد آن را کاهش دادیم اما در واگذاری سواحل توفیقی نداشته ایم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات میان دوره ای در اصفهان برگزار می شود، گفت: بله، درست است که ما با تفسیر شورای نگهبان اختلاف نظر داشتیم اما مقام معظم رهبری این اختلاف نظر را به هیات حل اختلاف ارجاع دادند و در نهایت تصمیمی که در این شورا گرفته شد، آن را پذیرفتیم.

وی در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیک گفت: ما به صورت مکتوب پیشنهادمان را به شورای نگهبان ارائه دادیم و آمادگی کامل خود را برای برگزاری انتخابات الکترونیک اعلام کرده ایم، فرصت هم برای رفع اختلافات و ابهامات و ایرادات زیاد است؛ اما هنوز جوابی از سوی شورای نگهبان به نامه ما داده نشده است.
 

نظر شما
پربیننده ها