رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

راه نفوذ دشمن از حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی باید بسته شود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: با یاری خداوند، ایران اسلامی در حوزه نظامی و سیاسی، کشور قدرتمندی است؛ اما در حوزه فرهنگ و اقتصاد باید تلاش بیشتری انجام شود تا راه نفوذ دشمن از این راه‌ها بسته شود.
کد خبر: ۹۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ - 20July 2016

راه نفوذ دشمن از حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی باید بسته شود

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجتالاسلام ابوتراب بهرامی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، در جمع کارکنان انتظامی استان ایلام، اظهار داشت: نیاز و عطش به موعظه یک نیاز ذاتی و همگانی است؛ که میتوان با مراجعه به قرآن، کتاب، احادیث اخلاقی و نشستن بر پای منبر عالمان از آن بهره مند شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به گستردگی و تنوع مأموریت های نیروی انتظامی در سطح کشور، گفت: این نیرو به اعتبار مسئولیتهایی که بر عهده دارد میتواند در جامعه نقشآفرین باشد.

حجتالاسلام بهرامی، حفظ امنیت در جامعه را از وظایف اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: ناجا برای انجام این وظیفه اصلی و دیگر مأموریت هایش باید از اقتدار لازم برخوردار باشد و با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت برخورد کند.

وی گفت: کشور ایران اسلامی به همت شما مسئولان از امنیت خوبی برخوردار است؛ که باید قدردان این امنیت باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: در فضای ناامنی، هیچ کاری به نتیجه نمیرسد، در سایه همین امنیت، کشور ما امروز به سرعت در حال پیشرفت است؛ چرا که در فضای ناامن یک جرعه آب خوش از گلوی کسی پایین نمیرود.

وی با بیان اینکه عامه مردم باید همواره احساس امنیت و آرامش کنند، گفت: باید در کنار رأفت و رحمت برای آحاد جامعه، برخوردها در مقابله با هنجارشکنان قاطعانه و به دور از ظلم و تعدی باشد.

حجتالاسلام بهرامی تصریح کرد: نیروی انتظامی باید از سلامت روحی و جسمی برخوردار باشد؛ تا بتواند اقتدار لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم ترویج قانونگرایی در درون سازمان و جامعه، گفت: نیروی انتظامی پیشانی جامعه است، اگر نورانی باشد نظام زیبا جلوه میکند و اگر این چنین نباشد شکل نظام زیر سئوال میرود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت بصیرت در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر بصیرت وجود نداشته باشد جامعه گرفتار خواهد شد.

وی یادآور شد: در سایه نهضت قرآنی و روشنگری، نیروی انتظامی جزء نهادهای برخوردار از بصیرت است.

حجتالاسلام بهرامی افزود: بیش از 52 هزار حافظ کلام وحی در نیروی انتظامی داریم؛ که این آمار حافظانی است که از یک جزء تا کل قرآن را در کلاسهای آموزشی ناجا حفظ کردهاند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تأکید کرد: قرآن را بیشتر در جامعه ترویج دهیم. چندین وظیفه نسبت به این کتاب آسمانی برعهده داریم که میتوان به تلاوت، قرائت، ترتیل، فهم، عمل، ترویج و اقامه آن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه برای حفظ اقتدار نیروی انتظامی، صیانت لازم است، تصریح کرد: قرآن به ما میگوید صیانت کنید، این کلام وحی میتواند ما را از خطرات حفظ و استعدادها را شکوفا کند.

حجتالاسلام بهرامی خطاب به فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان ایلام، گفت: همانگونه که به فرزندان خود اهمیت میدهید باید نسبت به افراد زیرمجموعه خود احساس مسئولیت و از آنها صیانت کنید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان گفت: با یاری خداوند، ایران اسلامی در حوزه نظامی و سیاسی، کشور قدرتمندی است؛ اما در حوزه فرهنگ و اقتصاد باید تلاش بیشتری انجام شود؛ تا راه نفوذ دشمن از این راهها بسته شود. با توجه به اینکه امکانات دنیای امروز در اختیار دشمن است همچنان در معرض خطریم و باید در این عرصه هم تلاش بیشتری انجام شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار