استاندار خراسان رضوی از مادر شهید صیاد شیرازی عیادت کرد

استاندار خراسان رضوی با حضور در بیمارستان شمس الشموس(ع) ارتش از مادر شهید علی صیاد شیرازی که بر اثر ایست قلبی در کما به سر می‌برد عیادت کرد.
کد خبر: ۹۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۰ - 21July 2016

استاندار خراسان رضوی از مادر شهید صیاد شیرازی عیادت کرد

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، تنی چند از مدیران ستادی استانداری و  فرمانده قرارگاه عملیاتی آجا در منطقه شمال شرق با حضور در بیمارستان شمس الشموس(ع) ارتش با حاجیه خانم شهربانو شجاع مادر شهید صیاد شیرازی دیدار و از این مادر شهید والامقام عیادت کرد.

در این دیدار استاندار خراسان رضوی بر ضرورت بسیج امکانات پزشکی و کادر درمانی به منظور بهبود وضعیت جسمانی این بانوی مکرمه تاکید و اظهار کرد: نقش مادران در تربیت فرزندانی شاخص و تاثیر گذار مانند شهید امیر صیاد شیرازی در تاریخ همواره به یادگار می ماند.

در پایان این دیدار رشیدیان ضمن آرزوی سلامتی برای این مادر شهید سرافراز ایران اسلامی برای ایشان از خداوند متعال توفیق و بهبودی روز افزون مسئلت کرد.

حاجیه خانم شهربانو شجاع مادر امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی شب گذشته به دلیل ایست قلبی در بیمارستان شمس الشموس(ع) ارتش بستری شده و هم اکنون در کما به سر می برد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار