با حضور در اردوگاه یاوران مهدی(عج) قم؛

یکهزار دانشجوی بسیجی کشور در دوره تربیتی شهید چمران شرکت کردند

دوره تربیتی شهید چمران با حضور هزار دانشجوی بسیجی خواهر و برادر از سراسر کشور در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ - 22July 2016

یکهزار دانشجوی بسیجی کشور در دوره تربیتی شهید چمران شرکت کردند

به گزارش دفاع پرس از قم، 500 دانشجوی برادر و 500 دانشجوی خواهر، به همت بسیج دانشجویی کشور در اردوی تربیتی شهید چمران که با هدف تربیت سرگروه حلقههای تربیتی صالحین در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) جمکران قم برگزار شد، شرکت کردند.

به گفته علیرضا رحیمی مسئول روابط عمومی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کشور، این دوره در دو سطح یک و دو ویژه برادران به ترتیب از اول تا هشتم مردادماه و 28 تیرماه تا هشتم مردادماه و سطح دو خواهران از هشتم تا 18 مردادماه و سطح یک آنها نیز از 11 تا 18 مرداد ماه برگزار می گردد.

وی با اشاره به محتوای این دوره ها نیز گفت: در این دوره از اساتید حوزه و دانشگاه به عنوان مدرس استفاده خواهیم کرد و محتوای آموزشی آن نیز توسط سازمان تعلیم و تربیت بسیح دانشجویی تهیه و از آثار شهید مطهری نیز استفاده میکنیم؛ علاوه بر کلاس های آموزشی به صورت روزانه برنامه ها و همایش هایی با سخنرانی حجج اسلام و آقایان مهدی طائب، محمد حسین صفارهرندی، عبدالکریم فرحانی معاون آموزش حوزه های علمیه سراسر کشور، کاظم صدیقی امام جمعه تهران، حسین یکتا، حسن پور معاون تعلیم و تربیت بسیح دانشجویی کشور و قاسمی مسئول خبرگزاری بسیج برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این دوره ها امروز جمعه ساعت 8 صبح در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) با حضور تعدادی از مسئولان بسیج دانشجویی برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار