مجتهدزاده در نشست زنان فرهیخته حوزه و دانشگاه لبنان مطرح کرد:

آموزه‌های دینی شرط اساسی ایجاد تمدن نوین اسلامی

رییس سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به نقش اثرگذار زنان در ایجاد زمینه برای تمدن نوین اسلامی، گفت: زنان همچنین برای ایفای نقش مادرانه و محوریت‌شان در تربیت اعضای خانواده، باید از آموزه‌های دینی به عنوان شرط اساسی ایجاد تمدن نوین اسلامی و ضمانت سلامت جامعه استفاده کنند.
کد خبر: ۹۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ - 23July 2016

آموزه‌های دینی شرط اساسی ایجاد تمدن نوین اسلامی

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس در نشستی با زنان فرهیخته حوزه و دانشگاه لبنان و نیز جمعی از شاخه خواهران حزبالله، که عصر دیروز در لبنان برگزار شد، بر تعاملات زنان جهان اسلام در دفاع از ارزشها تاکید کرد.

وی دیدگاههای ارزشمند سیدحسن نصرالله و ارتباط تنگاتنگ رهبر حزبالله با جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: رهبری عالمانه حضرت امام خامنهای عزیز و همسویی حزبالله با ایشان، عامل مهمی در ایجاد وحدت به شمار میرود؛ که زنان مسلمان باید برای پیشبرد اهداف عالیه قرآن و اسلام از آن بهره ببرند.

مجتهدزاده بر بهرهمندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر فرایند شکلگیری تمدن نوین اسلامی و به نقش اثرگذار زنان در این زمینه تاکید کرد.

رییس سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس بر آگاهی از مسائل روز جامعه و پیشگیری ترفندها و نقشههای بیگانگان بهویژه آمریکا و اسرائیل هشدار داد و یکی از شیوههای تحقق آرمانهای انقلابی اسلام و بصیرتافزایی جامعه را بهرهگیری از بیانات رهبر معظم انقلاب اعلام کرد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار زنان در ایجاد زمینه برای تمدن نوین اسلامی، یادآور شد: زنان همچنین برای ایفای نقش مادرانه و محوریتشان در تربیت اعضای خانواده، باید از آموزههای دینی به عنوان شرط اساسی ایجاد تمدن نوین اسلامی و ضمانت سلامت جامعه استفاده کنند.

مجتهدزاده در پایان بیانات خود از زنان لبنان به عنوان اسوههای صبر و مقاومت یاد کرد و نشر ارزشهای مشارکت زنان در جریان مقاومت را با استفاده از جاذبههای هنری، شعر، داستان، بیان خاطرات و... ضروری دانست.

نظر شما
پربیننده ها