به بهانه شکست هیمنه آمریکا در آبهای خلیج فارس؛

مستند «یادگار نادر» تولید شد

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به آماده بودن مستند «یادگار نادر» از پخش اولین قسمت آن در شبکه بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ - 23July 2016

مستند «یادگار نادر» تولید شد

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به آماده بودن مستند «یادگار نادر» از پخش اولین قسمت آن در شبکه بوشهر خبر داد و گفت: در سالروز شکست هیمنه آمریکا در آبهای نیلگون خلیج فارس توسط سردار سرافراز سپاه اسلام شهید نادر مهدوی، مستندی تحت عنوان یادگار نادر تهیه و  تولید شده است.

غلامرضا جمالی افزود: این مستند گذری بر زندگی سردار شهید نادر مهدوی است که از دوران کودکی تا شهادت در چهار بخش پخش خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای مستند یادگار نادر طی تحقیقاتی شش ماهه ابعاد مختلفی از زندگی شهید نادر مهدوی و همچنین ابعاد مختلفی از شخصیت این شهید به دست آوردیم و کار ساخت مستند در دستور کار قرار گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: این مستند ناگفتههای زیادی دارد که شاید خیلی از نزدیکان و دوستان شهید از آن بیاطلاع باشند؛ ناگفتههایی که ظرفیت این را دارد درباره هر کدام  در قالب فیلم و مستند تهیه شود.

جمالی با اشاره به اینکه راوی این مستند زهرا مهدوی دختر شهید نادر مهدوی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه زهرا 40 روز پس از شهادت پدر متولد شده است برای شناخت بیشتر از پدر خود قدم در راهی میگذارد که ابعاد مختلفی از شخصیت شهید را در این مستند معرفی میکند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق (ع) اضافه کرد: مستند یادگار نادر در مکانهای مختلفی از جمله محل تولد شهید، جزیره فارسی، جزیزه خارک، شهر تهران و استان خوزستان فیلمبرداری شده است و تمام تجهیزات بهکار رفته، کارگردانی، تهیهکنندگی، تصویربرداری و عوامل دخیل در تولید این مستند از مجموعه گروه تلویزیونی بسیج و سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر هستند.

جمالی گفت: این مستند با هماهنگیهایی که انجام گرفته از شبکه ملی مستند و شبکه استانی بوشهر و در آینده نزدیک نیز از شبکه ملی افق در 4 قسمت پخش خواهد شد.

مستند "یادگار نادر" روایتگر زندگی شهید والامقام نادر مهدوی از زمان تولد تا لحظه شهادت است؛ که در چهار قسمت توسط گروه تلویزیونی بسیج و سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تولید شده است.


در ادامه این خبر جدول زمان پخش مستند از شبکه های مستند و استانی بوشهر قابل مشاهده است.
جدول زمان پخش مستند از شبکه استانی بوشهر:
قسمت اول: جمعه اول مردادماه 95ساعت 21
قسمت دوم : شنبه دوم مردادماه 95ساعت 21
قسمت سوم: یکشنبه سوم مردادماه 95ساعت21
قسمت چهارم: دوشنبه چهارم مردادماه 95ساعت21
 

جدول زمان پخش مستند از شبکه ملی مستند:
قسمت اول: شنبه 2 مردادماه95 ساعت22
قسمت دوم : شنبه 9 مردادماه95 ساعت22
قسمت سوم: شنبه 16 مردادماه 95 ساعت22
قسمت چهارم: شنبه 23 مردادماه 95 ساعت22

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار