مروری بر زندگی‌نامه شهدای ایوان ـ ۴

شهید گل‌حسین عباسی؛ دیده‌بانی که چشم‌هایش را به روی عشق حقیقی گشود

راه سعادت و کمال همواره بر روی انسان‌ها باز است اما چشم‌های بینا و بصیرت‌بین می‌خواهد که شهید گل‌حسین عباسی با دیدگان باز راه کمال و عشق حقیقی را پیمود.
کد خبر: ۹۲۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹ - 09January 2014

شهید گل‌حسین عباسی؛ دیده‌بانی که چشم‌هایش را به روی عشق حقیقی گشود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس؛ شهادت شهدا انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد و سبب تثبیت نظام شد.

عقده و کینه دشمنان انقلاب نسبت به ملت و نظام بر همه آشکار و هویدا است و آنها کینه خود را با راه انداختن جنگ و کشتار زنان و کودکان بیگناه تلافی میکردند.

روحیه ایثار و شهادت طلبی رزمندگان سبب شد تا ملت ایران با دستان خالی اما ایمان محکم و قوی به میدان رزم آمده و در مقابل دشمن تا دندان مسلح بایستد.

سربازان و رزمندگان جان بر کف، در برابر چنین ظلمی سکوت نکردند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و شهادت را برگزیدند تا کشور ایران پایدار و سربلند باقی بماند.

شهید گل حسین عباسی یکی از رزمندگانی است که در راه دفاع از انقلاب و اطاعت از ولایت با عشق و ایثار در جبهههای حق علیه باطل حضور یافت تا دشمن را سر جای خود بنشاند.

شهید گل حسین عباسی در سال ۱۳۲۴ چشم به جهان هستی گشود. او فردی مومن و متعبد و امین بود. پس از ازدواج صاحب پسری شد و چون عاشق آل محمد(ص) بود نام وی را مصطفی گذاشتند.

شهید عباسی همیشه میگفت: ای کاش آن قدرعمرم کفاف میداد که روزی ببینم تمام آوارهها به شهر و دیار خود بازگشتهاند.

شهید عباسی همزمان با آغاز جنگ تحمیلی مانند سایر هموطنانش عازم جبهه شد، وقتی ارتش بعث عراق به منطقه "زله زرد" حمله کرد شهید عملیات دیده بانی را انجام میداد.

وی حتی اوقات استراحتش را نیز در جبهه میگذراند و میگفت اگر شهید شدم خواست خودم است، برای من ناراحت نباشید چون شهادت من برای پیشبرد اهداف اسلامی است.

شهید گل حسین عباسی سرانجام در سوم بهمن سال ۱۳۵۹ در جبهه زله زرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
روحش شاد یادش گرامی باد
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار