دستان بیرجندی‌ها دخیل تابوت بهشتی شهید گمنام شد

همزمان با ورود تابوت بهشتی یک شهید گمنام به شهر بیرجند،‌ باری دیگر دستان مردم، دخیل تابوت بهشتی شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ - 25July 2016

دستان بیرجندی‌ها دخیل تابوت بهشتی شهید گمنام شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، بار دیگر عطر نفسهای ملکوتی یک شهید گمنام نه تنها بیرجند، بلکه سراسر استان خراسان جنوبی را معطر کرد.

شهید گمنام سلام، خوش اومدی مسافر من، خسته نباشی پهلوون

زندگیت را ایثارکردی و رفتی از تو تنها لکه ای از نور بر جا مانده، صندوقچه عمرت را با گنجینه ای پربهاتر معامله کردی.

حتی اسمی هم از خود بجا نگذاشتی تا خیابانی به نامت باشد، با وجود این خودت خیابان هستی، خودت راه هستی. تو کسی هستی که با یک اشاره رهبر دویدی؛ کسی که دنبال زیباترین مرگ ها یا شیرین ترین تولد ها بود.

کسی که روی سنگ قبرش می نویسند: شهید گمنام، فرزند روح الله

کسی که وقتی میرفت پدر و مادرش او را از زیر قرآن عبور دادند، پشت سرش آب پاشیدند و بر سر سجاده های نمازشان دعایش کردند اما امروز پس از گذشت دهه ها او گمنام بازگشته است.

و امروز مادران شهدا باری دیگر برای یافتن نشانی یا استشمام عطری از فرزند خود به استقبال تو آمدند و مردم به احترام مظلومیت، بزرگی و غیرتت باران سیل آسای اشک از دیدگانشان جاری شد.

و من و هم نسلانم معنای عشق را در بزرگمرد 16 ساله ای یافتیم که تنها چند استخوان از جسمش باقیمانده است.

امروز با حضور تو باری دیگر ما بر سفره نور نشسته ایم و آرزویمان تنها یک چیز است ما را هم بر سفره عاشقیت سهیم کنی.

امروز پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام 16 ساله در میان استقبال مسئولان، مردم و خانواده معظم شهدا وارد فرودگاه شد و تا محل معراج شهدای بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس همراهی شد.

قرار است پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام بعد از تشییع در شهرستان های سربیشه و قاین به مرکز استان منتقل شود و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در بیرجند تشییع و در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی به خاک سپرده شود.

بدون شک ما تا ابد به آنانکه پلاکشان را از گردن خویش درآوردند تا مانند مادرشان گمنام و بی مزار بمانند مدیونیم چه شیرمردانى دارد این سرزمین و بخاطر آنهاست که امروز در آرامش زندگى می کنم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار