فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

بهره‌مندی بیش از 11 هزار نفر از خدمات بهداشتی درمانی رایگان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با گذشت دو روز از برپایی بیمارستان صحرایی شهید آتشدست در شهرستان قصرقند در استان سیستان و بلوچستان، 11 هزار و 255 نفراز خدمات بهداشتی درمانی رایگان بهرمند شدند.
کد خبر: ۹۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ - 27July 2016

بهره‌مندی بیش از 11 هزار نفر از خدمات بهداشتی درمانی رایگان

به گزارش دفاع پرس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سوم الی چهارم مردادماه 11 هزار و 255 نفر در بیمارستان صحرایی شهید" دکتر احمد آتشدست" پذیرش و از خدمات بهداشتی درمانی رایگان بهرمند شدند که از این تعداد 205 عمل جراحی انجام شده است.

معروفی بیان داشت: در این بیمارستان که به مدت 5 روز خدمات درمانی رایگان ارائه میکند 66 نفر شامل پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک به همراه کادر بهداشت و درمان و پشتیبانی انواع خدمات درمانی را به صورت کاملا رایگان به بیماران نیازمند ارائه میکنند.

شایان ذکر است که سی و یکمین بیمارستان صحرایی سپاه مزین به نام شهید  "دکتر احمد آتش دست" به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم محروم جنوب سیستان و بلوچستان از سوم مرداد ماه فعالیت خود را در شهرستان قصرقند آغاز کرد و این خدمات تا پایان هفته ادامه دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار