فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان خبر داد؛

دستگیری عامل شهادت سرباز ناجا در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری راننده متواری که عامل شهادت سرباز انتظامی بخش «بمپور» سیستان و بلوچستان بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ - 27July 2016

دستگیری عامل شهادت سرباز ناجا در سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، با اعلام این خبر اظهار داشت: عامل شهادت سرباز انتظامی بخش «بمپور» در استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و طی عملیات تخصصی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مأموران انتظامی «بمپور» در ساعت 17 مورخ 3 مرداد سال جاری در حین اجرای مأموریت و کنترل خودروهای عبوری برای استقرار نظم و امنیت بودند که راننده یک دستگاه پژو 405 با سرعت زیاد به ایستگاه بازرسی مأموران نزدیک شده و ضمن عدم توجه به دستور پلیس، با یکی از سربازان وظیفه با نام «حامد گنابادی» برخورد میکند و از محل متواری میشود.

وی ادامه داد: متأسفانه این سرباز در اثر شدت جراحات وارده و بعد از طی مراحل درمان در بیمارستان به شهادت رسید.

سردار رحیمی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با پایشهای میدانی و اشراف اطلاعاتی، بامداد امروز (6 مرداد) عامل شهادت سرباز نیروی انتظامی را در حالی که با استفاده از خودرویی که در زمان حادثه از آن استفاده کرده بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این فرد دارای سوابق کیفری بوده، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به شهادت رساندن سرباز انتظامی بخش بمپور اعتراف کرد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار