عباسی اقدم به دفاع مقدس خبر داد

تالیف زندگینامه داستانی سردار شهید محمد عبادیان

روزنامه نگار فعال در حوزه دفاع مقدس، از تالیف زندگینامه سردار شهید محمد عبادیان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲ - 13January 2014

تالیف زندگینامه داستانی سردار شهید محمد عبادیان

محمد علی عباسی اقدم از روزنامه نگاران فعال در حوزه دفاع مقدس در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به ویژگیهای اخلاقی و سلوک عملی شهید عبادیان و ضرورت معرفی این شهید والا مقام قرار شد تا زندگینامه داستانی سردار شهید تالیف شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با موافقت خانواده شهید و همراهی دکتر رضا عبادیان فرزند بزرگوار ایشان، مقدمات کار تحقیق و جمع آوری اطلاعات آغاز شده و امیدوارم با همکاری همرزمان شهید، این مرحله هر چه سریعتر به پایان برسد.

این نویسنده با اشاره به توانمندی و ویژگیهای شهید عبادیان تاکید کرد: سردار شهید محمد عبادیان از شهدای شاخص لجستیک سپاه بود که در تدارکات و پشتیبانی لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) نقش موثر و تعیین کنندهای داشته است.

وی ادامه داد: شهید عبادیان از بدو شکل گیری لشکر ۲۷ با پیشنهاد سردار شهید همت مسئولیت تدارکات لشکر را به عهده گرفت و تا آخرین نفس به عنوان مسئول تدارکات در خدمت رزمندگان لشکر همیشه پیروز ۲۷ محمد رسول الله بود.

عباسی اقدم اذعان داشت: شهید عبادیان بعد از شهادت حاج همت با انگیزهای بیشتر، در خدمت لشکر بود. وی به دلیل توانمندی و روحیه ایثارگری بارز خود علاوه بر تدارکات لشکر، مسئولیت مهندسی رزمی لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) را هم پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: عنوانی که برای کتاب انتخاب شده «مثل دریا، مثل ابر» با تاثیرپذیری از خصوصیات اخلاقی شهید عبادیان است.

عباسی اقدم در پایان با اشاره به اینکه هدف از نگارش این کتاب معرفی سیره عملی شهید عبادیان است، گفت: با توجه به سیره و سلوک عملی و ویژگیهای اخلاقی شهید عبادیان، در حد بضاعت خود سعی خواهم کرد که به ابعاد و وجود شخصیتی این شهید بزرگوار بپردازم.


 

گفتنی است؛ سردار شهید عبادیان در ۲۴ دی ماه ۶۵ در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید و پیکر این شهید بزرگوار در مشهد مقدس در کنار حرم مطهر امام رضا (ع) به خاک سپرده شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار