مسئول سازمان اردویی سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

اسکان شبانه ۲۵۰۰ زائر در اردوگاه‌های راهیان‌نور

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ۲۵۰۰ زائر در اردوگاه‌های راهیان ‌نور استان کرمانشاه اسکان یافتند.
کد خبر: ۹۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ - 28July 2016

اسکان شبانه ۲۵۰۰ زائر در اردوگاه‌های راهیان‌نور

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، علی یوسفیراد  مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی کامل برای استقبال از کاروانهای راهیان نور در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: بازدید زائران از مناطق عملیاتی غرب کشور نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته و امسال شاهد حضور پررنگ اقشار مختلف مردم در یادمانهای عملیاتی غرب کشور هستیم.

وی آغاز مراسم راهیان نور غرب و شمال غرب کشور را در سال 95 همزمان با سالگرد عملیات افتخارآمیز بازی دراز عنوان کرد و گفت: با این وجود اوج فعالیتهای راهیان نور غرب کشور در ماههای مرداد و شهریور است و در این ماهها شاهد حضور چشمگیر کاروانهای راهیان نور در این منطقه هستیم.

یوسفیراد با بیان اینکه امسال شاهد تمایل بیشتر کاروانهای راهیان نور استانهای دیگر برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور هستیم، افزود: حرکت کاروانهای راهیان نور به سمت مناطق عملیاتی استان ادامه دارد و اکنون کاروانهای راهیان نور استانهای خوزستان، بوشهر، مازندران، گیلان، خراسان جنوبی، سمنان و گلستان در استان حضور دارند.

وی از اسکان شبانه 2500 زائر در اردوگاههای راهیان نور استان خبر داد و اظهار کرد: اکنون اردوگاههای توحید، شهید دکامی و اردوگاه کربلا میزبانی مسافران راهیان نور استانهای کشور را برعهده دارد.

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به اینکه یک اردوگاه در شهرستان قصرشیرین و دو اردوگاه نیز در سرپلذهاب اسکان کاروانهای راهیان نور را انجام میدهند، گفت: تاکنون اعزام کاروانی به سمت مناطق عملیاتی شمال غرب کشور نداشتیم و امسال این سازمان بیشتر توان، برنامهریزی و سازماندهی خود را برای برگزاری با کیفیت اردوی راهیان نور غرب کشور گذاشته است.

وی با بیان اینکه بیشتر مردم استانهای دیگر کشور تا به حال امکان بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور را نداشتهاند یا فرصت بازدید از کل این یادمانها و مناطق عملیاتی پیدا نکردند، افزود: براساس دستورالعملی که به نواحی مختلف بسیج در استان ابلاغ شده است این نواحی میتوانند از علاقهمندان برای بازدید از این مناطق عملیاتی ثبت نام به عمل آوردند و شروع به اعزام کاروانها به مناطق عملیاتی غرب کشور کنند.

یوسفیراد با بیان اینکه اکنون در بحث بازسازی یادمانهای دفاع مقدس، تجهیز ارودگاهها برای رفاه زائران شهدا پیشرفتها و اقدامات زیادی از سوی مسئولان انجام شده است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان رشادتهای رزمندگان دوران دفاع مقدس توسط راویان دفاع مقدس و حضور چشمگیر کاروانهای راهیان نور در این عرصه جنگ نرم ضرورت اساسی دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان راهیان نور آمادگی اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور را نیز دارد، گفت: اردوهای راهیان نور در غرب کشور در گذشته به صورت یک روزه برگزار میشد اما براساس برنامهریزیها اکنون به دو روز افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار