جانباز و خبرنگار صدا و سیما در سوریه و عراق:

پدیدار شدن رد پای آمریکا و صهیونیست در سوریه/بعدها از مقاومت شیربچه‌های ایرانی در خان‌طومان بیشتر می‌شنوید

جانباز و خبرنگار صدا و سیمای ایران در سوریه و عراق با بیان اینکه وقتی تمام رسانه‌ها می‌گویند آنچه در سوریه می‌گذرد انقلاب مردم بر علیه کودتاست، ما آن را فتنه خارجی بدانیم، گفت: کمی گذشت تا تروریست‌ها پوست انداختند و دست‌های پلید و پنهان حامیان ‌شان بیرون زد و دم خروس خود نمایی کرد و رد پای آمریکا و صهیونیست پدیدار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ - 29July 2016

پدیدار شدن رد پای آمریکا و صهیونیست در سوریه/بعدها از مقاومت شیربچه‌های ایرانی در خان‌طومان بیشتر می‌شنوید

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حسن شمشادی جانباز و خبرنگار صدا و سیمای ایران در سوریه و عراق شب گذشته در مراسم یادواره سردار شهید نورعلی یونسی و 20 تن از آلالههای سرخ مسجد بابالحوائج ترکمحله قائم شهر به روایت جنگ در شام و سوریه پرداخت و اظهار کرد: 64 ماه و 13 روز پیش بحرانی در کشوری به نام سوریه شکل گرفت و طراحان آن طوری برنامهریزی کردند تا یک نظام طی چند هفته سقوط کند اما جانفشانی رزمندگان ایرانی، پاکستانی، افغانستانی، فلسطینی، لبنانی و عراقی دشمنان را ناکام گذاشت و آن نظام همچنان پابرجا و آن دولت و رئیسجمهور برقرار است و اکثریت مردم پشت سرش با وجود تمام مشکلات ایستادهاند.

وی افزود: دیده بان بزرگ ما چند ماه بعد از شروع بحران در سوریه فرمودند از خواسته های به حق این کشور حمایت میکنیم اما آنچه را که در کشور سوریه میگذرد را فتنه خارجی میدانیم و در کنار ملت سوری که در رأس محور مقاومت هستند میایستیم تا عوامل فتنه را سرنگون کنیم.

خبرنگار صدا و سیما در سوریه و عراق با بیان اینکه در ابتدای امر خیلیها به سخنان پیر فرزانه ما شک و شبهه داشتند که مگر میشود وقتی تمام رسانهها میگویند آنچه در سوریه میگذرد انقلاب مردم بر علیه کودتاست، ما آن را فتنه خارجی بدانیم، تصریح کرد: کمی گذشت تا تروریستها پوست انداختند و دستهای پلید و پنهان حامیان شان بیرون زد و دم خروس خود نمایی کرد و رد پای آمریکا و صهیونیست پدیدار شد.

شمشادی خاطرنشان کرد: تعرضکنندگان میخواستند بعد از تخریب حرمهای مطهر پرچمهای سیاه را در تهران به اهتزاز درآورند اما عدهای با نام مدافعان حرم دست از مال و زن و فرزند خویش شستند و از زیورهای دنیوی دل بریدند و در مقابل آنان مردانه ایستادند که نمونه بارز آنها شهید مدافع حرم قائمشهر، شهید محمد بلباسی جاویدالاثر است.

وی با بیان اینکه بعدها از خان طومان بیشتر خواهید شنید، اظهار کرد: از فتح تا سقوط خان طومان و مقاومت شیربچههای ایرانی و کشورهای دیگر و خون های به هم پیوسته با ملیتهای مختلف در یک خاک در جغرافیای مقاومت که معادلات دشمن را در هم پیچید.

این خبرنگار جانباز بیان کرد: محمد بلباسی و دیگر همرزمان شهیدش مدافعان حریم باورها، اعتقادات، سیرههای اهل بیت(ع) و مدافع اسلام حقیقی در برابر هزاران هزار مسلمان نما بودند و هستند.

شمشادی با بیان اینکه اگر امروز در سوریه با تروریست خونخوار نجنگیم باید در مرزهای ایران بجنگیم، گفت: اگر پیکر شهید بلباسی بیش از هزار کیلومتر دورتر از وطن بر خاک افتاد دلیلش آن بود که ما با آرامش زندگی کنیم و هراس اینکه کسی در میان جمعیت با فریاد اللهاکبر خود را بین مردم منفجر کند یا سر طفل 12 سالهای بریده شود را به دل راه ندهیم.

وی تصریح کرد: عدهای در همین سرزمین چشم خود را بر واقعیت بستند و خود را به خواب زدند و میگویند مدافعان حرم پول گرفتند تا بجنگند، در جواب آنها میگویم آیا این منصفانه است؟ آیا محمد بلباسی پول گرفته تا پیکرش در کوچه پس کوچههای خان طومان بیفتد؟ تا فاطمه، مهدی، حسن و فرزند ندیدهاش را رها کند و برود؟

خبرنگار سابق صدا سیما با بیان اینکه شهدای مدافع حرم چیزی کمتر از شهدای 8 سال دفاع مقدس ندارند، یادآور شد: اگر قدرشناس این عزیزان نیستیم لااقل سکوت کنیم.

شمشادی اظهار کرد: مدافعان حرم از همسر، فرزند، زندگی، تجملات و فیشهای حقوقی ناچیزشان و نه فیشهای نجومی! گذشتند و میروند تا دل در گرو حسین(ع)، زینب(س) و رقیه(س) میگذارند تا بیبیشان دوباره اسیر نشود و رقیه سیلی نخورد.

وی در پایان گفت: هدف دشمنان از پدید آوردن داعش بعد از طالبان و القاعده این است تا به دنیا نشان دهند اسلام یعنی با اللهاکبر سر بریدن و نام اسلام را خدشهدار کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار