در گزارش سازمان ضدجاسوسی روسیه عنوان شد

عربستان مرکز هدایت عملیات های تروریستی روسیه است

سازمان جاسوسی جمهوری فدرال روسیه در اسناد ارائه‌ شده به رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد مرکز اصلی هدایت عملیات تروریستی اخیر در ولگوگراد کشور عربستان سعودی بوده است.
کد خبر: ۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹ - 11January 2014

عربستان مرکز هدایت عملیات های تروریستی روسیه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، سازمان جاسوسی و ضد جاسوسی جمهوری فدرال روسیه (F S B) پیرامون عقبه عملیاتهای تروریستی گروه "بیوههای سیاه پوش" در ولگوگراد به اسناد و مدارک مستند و مهمی دست پیدا کرده است.

این سازمان در روند گزارش دهی خود به پوتین رئیس جمهوری این کشور در تاریخ هشتم ژانویه سال جاری، اسنادی ارائه کرده که عمده آنها حکایت از خطوط ارتباطی چند لایه اینترنتی و سرپلهای فیزیکی در کشورهای انگلیس، امارات، لبنان و ترکیه داشته است.

در این گزارش مرکز اصلی هدایت عملیات اخیر عربستان سعودی اعلام می شود.

این گزارش محرمانه نیز در مورد نحوه حمایتهای مالی و پشتیبانیهای لجستیکی سعودی از گروه فوقالذکر مطالب دقیقی ارائه کرده است.

بخش عمده این اطلاعات دقیق با بهرهگیری از منابع انسانی نفوذی سازمان امنیتی جمهوری فدرال روسیه در گروههای وابسته به سعودی جمعآوری شده است.

"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه هشدار داد به اقدام القاعده در انفجارهای ولگوگراد به زودی پاسخ میدهیم، عوامل انفجارهای ولگاگراد تاوان سختی خواهند پرداخت.

این هشدار روسیه زمانی مطرح میشود که در دیدار بندر بن سلطان، رئیس دستگاه اطلاعاتی و رئیس شورای امنیت ملی عربستان با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نتیجهای در بر نداشت، ضمن اینکه بندر بن سلطان پیش از این روسیه را تهدید کرده بود.

نظر شما
پربیننده ها