حجت‌الاسلام دهقانی:

متأسفانه برخی افراد وابستگی به بیگانگان را کلید حل مشکلات داخلی می‌دانند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: برخی در داخل کشور وابستگی به بیگانگان و تکیه بر توان خارجی را کلید حل مشکلات داخلی می‌دانند، اما اگر به خدا توکل کنیم و خود را باور داشته باشیم می‌توانیم مشکلات خود را حل کنیم.
کد خبر: ۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵ - 12January 2014

متأسفانه برخی افراد وابستگی به بیگانگان را کلید حل مشکلات داخلی می‌دانند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام و المسلمین "دهقانی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) که در مراسمی به مناسبت آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) در جمع کارکنان این قرارگاه سخن میگفت، تأکید کرد: باید یار و یاور اولیای دین روی زمین باشیم و از معارفی که از خانواده بزرگ اهل بیت (ع) به ما رسیده است در جهت کمال و سعادت خود و خانواده و جامعه خود بهره ببریم.

وی گفت: بعد از شهادت امام یازدهم شیعیان امام حسن عسکری(ع) امامت امت به فرزندش واگذار شد و برهمه ما واجب است که امام زمان خود را بشناسیم و با آموزش محبت و ارادت به حضرت ولیعصر(عج) به فرزندان خود عامل انتقال سرمایه عظیم محبت اهل بیت (ع) به نسلهای آینده باشیم.

وی افزود: تلاش کنیم امام زمان (عج) ما را لایق و شایسته نام شیعه بداند و باید آن امام معصوم را خالصانه بشناسیم و اعمال خود را برای رضای خداوند و خشنودی او خالص سازیم.

دهقانی همچنین گفت: اساس کار استکبار و تفکر استکباری این است که مسلمانان به ویژه مسلمانانی که از نعمت ولایت فقیه در عصر غیبت حضرت صاحب الزمان(عج) برخوردار هستند به سیادت و موفقیت نرسند و متأسفانه برخی نیز در داخل کشور وابستگی به بیگانگان و تکیه بر توان خارجی را کلید حل مشکلات داخلی میدانند، اما اگر به خدا توکل کنیم و خود را باور داشته باشیم میتوانیم با تکیه بر قدرت و توان داخلی مشکلات خود را حل کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار