غلامحسین الهام در قم:

ایستادگی رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان بدون سهم‌خواهی از سفره انقلاب بود

سخنگوی دولت نهم گفت: رزمندگان واقعی دفاع مقدس با ایمان قلبی خود مقابل دشمن ایستادند و بدون سهم‌خواهی از سفره انقلاب جان خود را در راه آرمان‌های امام خمینی(ره) فدا کردند.
کد خبر: ۹۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ - 31July 2016

ایستادگی رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان بدون سهم‌خواهی از سفره انقلاب بود

به گزارش دفاع پرس از قم، غلامحسین الهام در مراسم یادواره شهید عربلو در قم، اظهار کرد: ملت ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، پیرو مسیر اهل بیت(ع) هستند و اکنون به برکت نظام اسلامی و فرهنگ مکتب امام صادق(ع) شیعه در جهان پرچمدار مبارزه با فساد است و توانسته به شیوه مطلوب مقابل مستکبران ایستادگی کند.

سخنگوی دولت نهم با بیان اینکه پاسداری از مکتب اهل بیت(ع) مهمتر از معرفی آن است، مطرح کرد: مردم در نظام اسلامی با تبعیت از مکتب اهل بیت(ع) بدون ترس برای رسیدن به عدالت اجتماعی تلاش میکنند؛ ائمه اطهار(ع) در دوران زندگانی خود با مشکلات بسیاری مواجه بوده اما با تدبیر آن مشکلات را مدیریت کردهاند که اکنون باید این روش در جامعه اسلامی الگوبرداری شود.

الهام گسترش جنگ نرم را عامل برخی از مشکلات اصلی جامعه اسلامی خواند و گفت: بر اساس فرموده رهبر انقلاب اسلامی باید نسبت به نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن حساس باشیم و با برنامهریزی مشخصی برای شکست حرکت دشمن در این عرصه گام برداریم.

سخنگوی دولت نهم خاطرنشان کرد: اکنون جوانان نظام اسلامی همانند جوانان دوران دفاع مقدس با الگوبرداری از مکتب اهل بیت(ع) در خط دفاع مقدم از حرمین حضور دارند و در این راه جان خود را فدا میکنند.

وی با بیان اینکه نسل جدید جامعه اسلامی باید نسبت به حقایق هشت سال دفاع مقدس آگاه شوند، عنوان کرد: رزمندگان واقعی دفاع مقدس با ایمان قلبی خود مقابل دشمن ایستادند و بدون سهمخواهی از سفره انقلاب جان خود را در راه آرمانهای امام خمینی(ره) فدا کردهاند.

الهام از تلاش کشورهای استکباری برای پیروزی صدام در دوران جنگ تحمیلی یاد کرد و افزود: اکنون افرادی مدعی نامطلوب بودن حکومت دینی میشوند که در دورانی خود آنها با نام دین بر مردم حکومت میکردند.

وی حرکت در خط ولایت فقیه را تنها راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و مطرح کرد: در ابتدای انقلاب برخی مفید نبودن اسلام را مطرح میکردند و اکنون برخی دیگر مفید نبودن حکومت دینی را مطرح میکنند در حالی که در حضور دین اشرافیت و فقر ماندگار نمیشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار