فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان مطرح کرد؛

خانواده شهدای حرم باید مورد تکریم قرار گیرند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: حضور مدافعان حرم در خارج از مرزهای ایران اسلامی باعث شده است که جنگ به داخل مرزها رخنه نکند و امروز خانواده شهدای حرم باید مورد تکریم قرار گیرند.
کد خبر: ۹۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶ - 31July 2016

خانواده شهدای حرم باید مورد تکریم قرار گیرند

 به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی با اشاره به توطئههای دشمنان در طول حیات انقلاب اسلامی، گفت: با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و حضور مردم، دشمنان به اهداف خود نتواستند برسند.

فرمانده سپاه استان زنجان، افزود: امروز دشمن با تمام توان خود درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بر تقویت بصیرت افزایی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: با آگاهسازی و بصیرت افزایی مردم، نباید بگذاریم دشمن به اهداف شوم خود برسد.

فرمانده سپاه استان زنجان شهیدان را وارثان راستین انقلاب اسلامی دانست و افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در مقابل نبرد نابرابر قرار گرفتند.

کرمی ابا اشاره به دلیریهای رزمندگان اسلام اظهار کرد: با رشادتها و دلیریهای رزمندگان اسلام یک وجب از خاک ایران به دشمن داده نشد.

وی تصریح کرد: حضور مدافعان حرم در خارج از مرزهای ایران اسلامی باعث شده است که جنگ به داخل مرزها رخنه نکند و امروز خانواده شهدای حرم باید مورد تکریم قرار گیرند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، خاطر نشان ساخت: امروز جهان اسلام با مشکلات فراوان مواجه است که طراح این مشکلات آمریکا و رژیم صهیونیستی است و باید با بصیرت افزایی فتنههای آنها را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار