یادداشت/ احمد دواتگر

درسی که شهدا به ما آموختند

استخوان‌های مطهری که این روزها شهرهایمان را به بوی خوش عطرشان مزین کرده‌اند، با آمدنشان خواستند به ما بفهمانند که حفظ این نظام خون می خواهد، نه انقلابی بی عمل.
کد خبر: ۹۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵ - 01August 2016

درسی که شهدا به ما آموختند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، به مناسبت تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در شهرهای مختلف کشور، یادداشتی از احمد دواتگر جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس به دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در مازندران رسید که در ادامه می آید:

بار دیگر شهرهایمان میزبان مهمانانی بود که در روزگاری نه چندان دور با بدرقه پدران و مادرانشان از خیابانهای همین شهرها به سمت قربانگاه جنوب و غرب کشور عزیمت نمودند.

آن روزها یک عده جوان خوش غیرت و بیادعا به عشق حفظ کشور و ناموس این ملت؛ در راستای اطاعت از فرامین ولی فقیه زمان خود و پیر مرادشان آقا روح الله؛ به شوق تنبیه دشمن متجاوز و بیرون راندن متجاوزین بعثی عراق؛ نشان دادن این نکته به دشمنان قسم خورده نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران مبنی بر این که این بیشه خالی از شیر نبوده و اجازه نخواهند داد که یک وجب از خاک سرزمین عزیزمان ایران به دست دشمن بیافتد و .... پا به عرصه نبرد گذاشتند؛ نبردی که در یک طرف آن یک ملت مظلوم با کمترین امکانات و در مقابل دشمنی تا دندان مسلح به نمایندگی از تمامی دشمنان انقلاب اسلامی روبرویش قرار داشت.

آنها به قول بزرگ معمار این انقلاب تنها به تکلیف خود عمل کردند اگر چه مدعیان غنیمت خوار روزهای پس از هشت سال دفاع مقدس توفیق حتی یک روز حضور در صحنههای خون و حماسه را نداشتند؛ همان جیره خوران سفره شهدا که برخیهایشان بسیار نمک نشناسند فارغ از این که امنیت امروزشان را مدیون همین استخوانهایی هستند که امروز بر روی دوش مردم در برخی شهرهای ایران اسلامی تشیع شدند.

استخوانهای مطهری که این روزها شهرهایمان را به بوی خوش عطرشان مزین کردهاند، با آمدنشان خواستند به ما بفهمانند که حفظ این نظام خون میخواهد، نه انقلابی بی عمل.

اگر خوب به تابوت هایشان دقت کرده باشیم صداهایی که از دورن آن به گوش میرسید صداهای آشنا آن هم از نوع جنس دهه ۶۰ بوده است که فریاد می زد:

 آهای مردم شما را چه شده است که شهرهایتان را بوی تعفن بی حجابی و بدحجابی فرا گرفته است؟

پس کو آن غیرتی که میبایست بعد از رفتنمان آن را حفظ میکردید؟

آهای مسئولین فرهنگی با شمائیم پس کو آن دغدغههای فرهنگی شما؟

مگر نه این است که ما رفتیم تا غیرت و عزت نمیرد؟

آی مردم و مسئولین بدانید ما رفتیم تا خط ولایت در ایران اسلامی بماند نه آنکه برخی از شما با اقداماتی که انجام میدهید خون به دل ولی فقیه زمانتان کنید.

آی کسانی که سبکی استخوانهای ما را دیدهاید بدانید فردای قیامت یقه شما را خواهیم گرفت اگر به دغدغههای ولی زمانتان توجهی نکنید.

با شمائیم، آری با شماهایی که برخیهایتان برای رسیدن به قدرت حاضرید عدالت را فدای منافع جناحی خود نمائید. بدانید ما جانمان را فدای ولایت؛ آب و خاک؛ حفظ نظام و سرزمین عزیزمان ایران کردیم نه این که شما ثمره خون ما را فدای جناح بازیهایتان نمائید.

به والله قسم فردای قیامت یقه شما را خواهیم گرفت اگر بخواهید آرمانها و ارزشهایی را که ما برایتان به یادگار گذاشتهایم، بیتفاوت از کنارش عبور نمائید و به جای آنها به دنبال انباشت ثروت، بیتوجهی به ولی نعمتان این انقلاب؛ سهم خواهی از انقلاب، بی توجه به این آرمانها و ارزشها و ... باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار