برگزاری یادواره 57 شهید پایگاه امام صادق(ع) و شهید مدافع حرم سلیمانیان

یادواره 57 شهید پایگاه امام جعفر صادق(ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) و شهید مدافع حرم شیخ مجید سلیمانیان در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴ - 01August 2016

برگزاری یادواره 57 شهید پایگاه امام صادق(ع) و شهید مدافع حرم سلیمانیان

به گزارش دفاع پرس از سمنان، به همت پایگاه امام جعفر صادق(ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) و هیئت امنا و خدامین مسجد امام جعفر صادق(ع) چهاردهمین یادواره 57 شهید خیابان شهید مدنی و شهید مدافع حرم شیخ مجید سلیمانیان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و امام جمعه شاهرود و نماینده شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و مسئولین نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مسجد امام جعفر صادق(ع) شاهرود برگزار شد.

در این مراسم قاری ممتاز کشوری علی خراسانی به قرائت آیات نور پرداخت و کلیپی از شهدای منطقه خیابان شهید مدنی پخش شد و محمدرضا اسلامی مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان در وصف امام صادق(ع) و شهدا به مرثیه خوانی و عزاداری پرداخت.

لازم به ذکر است این یادواره شهدا به یاد نام شهید مدافع حرم شیخ مجید سلیمانیان که در خانطومان سوریه شربت شهادت را نوشید و پیکر مطهرش در دست داعشیها است، برگزار شد که این شهید مدتی در مسجد امام جعفر صادق(ع) شاهرود پیشنماز بود و وصیت کرده بود که از مردم حلالیت طلبیده شود و در این مراسم از همه مردم برای ایشان حلالیت طلبیده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار