حمایت شورای شهر سمنان از تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: شورای شهر از هرگونه مساعدت در زمینه ایجاد و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس حمایت جدی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷ - 01August 2016

حمایت شورای شهر سمنان از تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان  با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر سمنان خواستار حمایت جدی این شورا از ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس به عنوان  یک اقدام  فرهنگی ضروری و تاثیر گذار شد.

 در این جلسه  که شهردار سمنان نیز حضور داشت، اقدامات و تعاملات انجام گرفته مورد بررسی قرار گرفت  و مقرر شد با مساعدت و همکاری شورای شهر و شهردار سمنان از ساخت پارک موزه دفاع مقدس حمایت جدی به عمل آید.

در این جلسه برخی از اعضای شورای شهر سمنان اقدامات فرهنگی بر مبنای ارزشهای دفاع مقدس را نیاز ضروری جامعه دانستند و همتی رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت:  شورای شهر از هر گونه  مساعدت  در زمینه ایجاد و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس حمایت جدی خواهد کرد.

شایان ذکر است در این جلسه  طرح موسوم به  زمین 52 هکتاری توسط شهرداری سمنان تشریح شد و مقرر گردید پس از  انجام  مراحل  مورد نظر و تصویب در کمیسیون زیربنایی استانداری سمنان عواید حاصل از آن  صرف تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها