راهیان نور غرب و شمالغرب-17/ پوریان خبر داد؛

اجرای برنامه‌های فصل رویش در نقده، مریوان و مهاباد

معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: "فصل رویش" برنامه‌ای فرهنگی، اعتقادی و سیاحتی است که امسال در نقده، مریوان و مهاباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ - 02August 2016

اجرای برنامه‌های فصل رویش در نقده، مریوان و مهاباد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانهای شهید رهبر، فصلی که شاخههای زندگیمان جوانههای جدید میزند، فصل رویش زندگیای است پر از نشاط و سرزندگی برای ورزیده شدن و آمادگی. تجربه هیجان و مهارت که موجب افزایش ایمان و اعتماد به نفس خواهد شد، برای نسلی از جوانان که سرشار از شور زندگی و سازندگی است؛ برای تمامی آنهایی که خواستن را تمام قد مشتاقاند.

چند سالی است که در راهیان نور غرب و شمالغرب و در کنار یادمانهای شهدا، برای بالابردن روحیه مقاومت و پایداری در نسل جوان برنامههای مناسب و متنوعی از سوی ستاد مرکزی راهیان نور کشور تدارک دیده شده است.

شناسایی و ارتباط با نیروهای مستعد نسل سوم انقلاب اسلامی و ایجاد بسترهای تقویت قابلیتهای زندگی فردی و اجتماعی برای ایجاد انگیزه و دمیدن روحیه امید، تلاش و سازندگی از جمله اهدافی است که معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور برای ارتباط با جوانان شهرهای میزبان راهیان نور در مناطق غرب و شمالغرب به آن اشاره میکند.

فصل رویش راهیان نور با برنامههای معنوی، اعتقادی، آموزشهای مهارتی جسمانی، برنامههای تفریحی- سیاحتی و خدمات فرهنگی و رفاهی طی سه سال اخیر توانسته گامهای مثبتی را در راستای اهداف انقلاب اسلامی بردارد.

داود پوریان معاون ستاد مرکزی راهیان نور کشور میگوید: در هر شهر و اقلیمی دورههای فصل رویش متناسب با اقلیم آن محل برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور از برنامه ریزی و اجرای سه برنامه فصل رویش در راهیان نور غرب و شمالغرب خبر داد و گفت: دریاچه حسنلو در شهر نقده، دریاچه زریوار در شهر مریوان و یک نقطه در شهر مهاباد میزبان جوانان سرزمین مجاهدتهای خاموش است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار