اولین پاتوق خبر افتتاح شد

اولین پاتوق خبر اصحاب رسانه به همت سازمان بسیج مستضعفان، همزمان با روز خبرنگار در تهران افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ - 06August 2016

اولین پاتوق خبر افتتاح شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در مراسم افتتاح اولین پاتوق خبر که عصر شنبه برگزار شد، مسئولان کشوری و لشکری و جمعی از اصحاب رسانه، سردبیران، دبیران خبرگزاری ها، خبرنگاران و اهالی رسانه در محل خبرگزاری بسیج مستضعفان حضور داشتند.

«اسماعیل احمدی»، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفان به مناسبت روز خبرنگار و در مراسم افتتاحیه پاتوق خبر ضمن تبریک دهه کرامت و روز خبرنگار با اشاره به کمبودها و کم لطفی های متولیان در خدمت به خانواده بزرگ خبری بیان کرد: بر آن شدیم تا در خبرگزاری بسیج برای خدمت، و پذیرایی از همکاران خبری در محیطی دلنشین و آرام بخش «پاتوق خبر» را راه اندازی کنیم. برای آن گروهی که امام عزیزمان فرمودند، من به جوانان مومن انقلابی ارادت دارم.

احمدی افزود: هدف از تاسیس این مکان اجتماع و انسجام جوانان مومن انقلابی با محور اهالی انقلابی و مومن رسانه هاست.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج تصریح کرد: آنچه برای استفاده از این پاتوق در نظر گرفته شده در وهله اول محیطی برای گفت وگو و گعده نیروهای خود جوش مومن انقلابی است؛ همچنین این پاتوق، محلی برای برگزاری مراسم ها نظیر شب شعر، شب خاطره، رونمایی از آثار هنری و ادبی است.

وی بیان کرد: از دیگر اهداف پاتوق خبر، تشکیل کلاس های آموزشی، سالنی برای جلسات اداری – تشکیلاتی و مکانی برای نشست های تخصصی، مناظره و امثال آن است.

احمدی ادامه داد: همچنین در این مکان کتابخانه جامع روزنامه نگاری نیز در نظر گرفته شده است که در فاز دوم این پاتوق افتتاح خواهد شد.

وی گفت: پاتوق خبر می تواند محلی برای تصویر برداری و ضبط مصاحبه، برگزاری میزگرد و حتی اتاقی برای پیوند آسمانی رزمندگان جنگ نرم باشد.

**روزی حق خواهد آمد و باطل از بین می رود

سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در ادامه آیین افتتاحیه «پاتوق خبر» با اشاره به جنگ نا برابر دشمنان اسلام در عراق و سوریه گفت: همان طور که خداوند متعال وعده داده است روزی حق خواهد آمد و باطل از بین رفتنی است.

وی با اشاره به نقش موزیانه رسانه های صهیونیسم در القای افکار انحرافی تصریح کرد: امروز سه چهارم رسانه های بزرگ جهان در اختیار صهیونیسم است و با بیش از پنج میلیارد مخاطب افکار پلید خود را القا می کنند.

سردار سپهر افزود: در حال حاضر ما نزدیک به دو دهه است که با پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه نبرد با دشمنان قرار داریم و خبرنگاران حکم سربازان جنگ فرهنگی را دارند.

وی تاکید کرد: هم اکنون دشمن با ابزار رسانه به مخاطبان و مردم جهان اسلام باورهای غلط القا می کند بر همین اساس در دهه های گذشته تنها سه شبکه ماهواره ای فارسی زبان فعالیت می کردند اما در حال حاضر بیش از 160 شبکه فارسی زبان پخش برنامه دارند و همه این هجمه ها که طی 2 سال اخیر به اوج خود رسیده به خاطر انقلاب اسلامی ایران است.

سردار سپهر در ادامه اظهار کرد: کار شما اهل رسانه بسیار سخت است و کمتر از کسانی که برای جهاد در میدان جنگ حضور دارند نیست؛ بر همین اساس مقام معظم رهبری تأکید بر تبیین واطلاع رسانی توانمندی ها داشته اند و شما اهل رسانه تکلیف بزرگی دارید تا از نفوذ فکری و اعتقادی دشمن جلوگیری کنید.

در پایان این مراسم از خبرنگاران، تصویر برداران و اصحاب رسانه خبرگزاری های کشور برای پوشش خبری از مناطق جنگی و عملیاتی در کشورهای سوریه و عراق، تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

منبع: ایرنا
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار