قلم خبرنگاران روایتگر حقیقت و روشنی و خون شهداء است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ - 07August 2016

قلم خبرنگاران روایتگر حقیقت و روشنی و خون شهداء است

به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی،  سردار غیاثی به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسم الله الخالق اللوح و القلم

هفدهم مرداد یادآور واقعه تلخ حمله به  کنسولگری ایران در افغانستان و سالروز عروج ملکوتی شهیدان والامقامی همچون شهید ناصری و شهید محمود صارمی میباشد. شهیدانی که در خط مقدم مبارزه برای پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در افغانستان در مقابل اسلام متحجر و آمریکائی همرزم و همسنگر بودند و در کنار هم شربت شیرین شهادت را نوشیدند و به خیل شهداءانقلاب اسلامی پیوستند.

همین همراهی این دو شهید بزرگوار در این فاجعه تلخ و اسفناک نشان میدهد در خط مبارزه با استکبار جهانی و اسلام آمریکائی همان قدر که قدرت اسلحه کارساز است توانائی و روشنگری قلم نیز مهم و حیاتی است.

سالروز شهادت شهید محمود صارمی که نماد تلاشهای خستگیناپذیر یک خبرنگار انقلابی است، فرصت مغتنمی است تا مردم شریف و در کنار آنها مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به قشری فرهیخته، مردمی و موثر در تقویت فرهنگ و اعتلای جامعه ادای احترام نموده و به قدرشناسی از جایگاه والای خبرنگار بپردازند.

از دیدگاه تعالیم والای اسلامی که مداد علماء را بر  خون شهداء فضیلت و برتری میبخشد خبرنگاران نیز که قلم آنها روایتگر حقیقت و روشنی و خون شهداء است جایگاهی رفیع خواهند داشت زیرا همچون رسولان صدیق الهی که وظیفه خبررسانی درگاه باریتعالی را بر دوش میکشیدند خبرنگاران نیز روشنگران حق و حقیقت هستند.

خبرنگاران در مراحل مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علی الخصوص 8 سال دفاع مقدس، با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع، همدوش با سایر نهادهای نظام در حفظ و نگهداری دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه سار رهبری مدبرانه امام راحل(ره ) و امام خامنهای(مدظلهالعالی) مجاهدانه ایفای نقش نموده و ثابت قدم ماندهاند و خون سرخ شهیدانی همچون شهید صارمی و شهید فرهاد رهبر و شهید فرهادی شهید خبرنگار استان خراسان جنوبی، مهر تاییدی بر مجاهدتهای آنان در این مسیر نورانی است.

این روزها  مسیر جبهه مقاومت اسلامی در دو عرصه داخلی و خارجی از گردنههای حساس و سرنوشت سازی می گذرد. از طرفی درعرصه خارجی، جنایتگران تکفیری و سلفی با حمایت مستقیم و غیر مستقیم از صهیونیسم ؛ در سوریه و لبنان و عراق و یمن و ... مشغول جنگ افروزی برای غلبه بر این جبهه و منزوی کردن ایران اسلامی هستند که با خون فشانی جوانان مدافع حرم راه بر آنها سد گشته و اکنون در موضع ضعف و شکست قرار گرفتهاند.

و از طرفی در عرصه داخلی با نفوذ فکری و فرهنگی  به بدنه نظام قصد تحریف خط سیرانقلاب اسلامی را از مسیر نورانی اهداف والای امام خمینی(ره) را در سر میپروانند و نخستین تلاشهای خود را برای نفوذ به افکار نخبگان و مدیران و عموم مردم را از بدنه رسانهها آغاز کردهاند . خطری که رهبری معظم انقلاب مکررا بر آن تاکید کرده و دلسوزان انقلاب اسلامی را به مقابله با نفوذ ذیرکانه دشمن هشدار دادهاند.

امروز هم جبهه مقاومت اسلامی نیازمند خبرنگارانی انقلابی و بصیر همچون شهید صارمی است که در کنار شهید ناصری و با بصیرت در خط مقدم مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی به ایفای نقش روشنگری خود بپردازند.

از این جهت، افزایش روحیه انقلابی و آگاهی دقیق نسبت به توطئهها و نقشههای دشمنان داخلی و خارجی، بصیرتافزائی نسبت به جریانات ناسازگار با ماهیت اصیل انقلاب اسلامی و افشاگری آن در سطح جامعه، نقد منصفانه و سازنده جامعه و مدیران به دور از سیاه نمائی، حضور مسئولانه در جریان نبرد عظیم فرهنگی و تشکیل جبهه رسانهای انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری علی الخصوص در زمینه فرهنگی و اقتصادی تکلیفی است که جز از قشری فرهیخته همچون خبرنگاران و فعالان رسانهای بر نمیآید و همچنان امید مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی به قلم روشنگر شماست.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار و هم چنین با احترام به مقام والای سایر شهدای عرصه رسانه و خبر علی الخصوص شهید فرهادی شهید خبرنگار استان خراسان جنوبی ، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) به نام اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل نام گرفته از خداوند منان سلامتی، سرافرازی و توفیق روز افزون اصحاب رسانه استان را در سایه کرامات حضرت ولی عصر(عج) خواستارم.
 

سردار سید هاشم غیاثی
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی

١٧ مرداد ماه ٩٥

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار