خبرنگاران چشمان همیشه‌بیدار و امین مردم و نظام هستند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی 17 مرداد (روز خبرنگار) را به اهالی رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ - 07August 2016

خبرنگاران چشمان همیشه‌بیدار و امین مردم و نظام هستند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار با تبریک این روز به همه خبرنگاران ایران اسلامی و پاسداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید و تکریم از همه خبرنگاران بهویژه خبرنگاران حوزه دفاعی که پیامرسان اقتدار دفاعی و تحکیم بخش امنیت ملی هستند، خبرنگاران را چشمان همیشهبیدار، تیزبین و امین مردم و نظام توصیف کرد.

در پیام سردار دهقان با اشاره به رسالت خبرنگاران در گذر موفق از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب، تصریح شده است: امروز همه ما وظیفه داریم با عقلانیت در افکار، اعتدال در رفتار و توجه به خواسته ها، آرمان ها و اهداف جامعه، همفکری، همکاری و همافزایی را ارتقاء بخشیم.

سردار دهقان در بخش دیگری از پیام خود آورده است: حفظ وحدت و انسجام ملی، اعتدال و میانه روی، اخلاق و ادب و قانونگرایی و مبارزه ریشه ای با فساد از نیازمندی های حیاتی امروز جامعه ماست که باید خبرنگاران در ترویج و نهادینه سازی آن یار و همراه قوای سه گانه و سایر دستگاه های ذیربط باشند.

سردار دهقان در این پیام افزایش تعامل میان رسانه و دولت و خبرنگاران با مسئولان را از دیگر ضرورتهای امروز جامعه برشمرده و افزوده است: بدون کمک و همراهی رسانه ها نمی توان به اهداف و چشماندازهای توسعه دست یافت.

در ادامه پیام وزیر دفاع آمده است: امروز باید با بهره برداری هدفمند و هوشمندانه از قدرت نرم که یکی از ابزار اصلی آن رسانه است و مکمل قدرت سخت به شمار می رود امنیتی بومی و پایدار و پیشرفت و تعالی کشور را رقم زد و این مهم با حمایت از خبرنگاران به عنوان رکن اصلی این عرصه قابلیت تحقق دارد.

در بخش پایانی پیام وزیر دفاع یاد و خاطره خبرنگاران شهید عرصه ایثار و مقاومت شهیدان رهبر، صارمی، افشار و خبرنگار آزادهی در بند رژیم صهیونیستی کاظم اخوان و همه شهیدان این وادی افتخار آمیز گرامی داشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار