سردار پاکپور:

امنیت کشور مرهون جانفشانی مرزبانان است

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امنیت کشور مرهون جانفشانی مرزبانان است، هدف توطئه‌های دشمنان را جلوگیری از نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در میان ملت‌های دیگر دانست.
کد خبر: ۹۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ - 08August 2016

امنیت کشور مرهون جانفشانی مرزبانان است

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری، فرمانده نیروی زمینی سپاه از پایگاههای استقرار مرزبانان تیپ 44 قمربنی هاشم علیهالسلام در حراست از مرزهای جنوب غرب کشور بازدید کرد.

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، به همراه فرمانده قرارگاه کربلا و فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) از مقر گردان حضرت رسول(ص) و پایگاههای مرزی مستقر در سه راه حسینیه تا جزیره مینو بازدید و سپس در جمع اعضای شورای فرماندهی یگان رزم سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) به تشریح توطئههای استکبار جهانی در مقابله با انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

وی اظهار کرد: نوک پیکان نقشههای استکبار جهانی و دشمنان در منطقه به طرف جمهوری اسلامی ایران است.

سردار پاکپور با اشاره به حمایتهای همهجانبه دشمنان انقلاب اسلامی از گروههای تروریستی در منطقه به ویژه پشتیبانی از گروههای معاند نظام در شمال غرب و جنوب شرق، گفت: با توجه به رویدادهای منطقهای، هوشیاری بیشتر مدافعان انقلاب و مرزبانان کیان اسلامی ضرورت دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: امنیتی که در ایران اسلامی داریم بعد از عنایت الهی، مرهون جانفشانی مرزبانان غیور ایران اسلامی است.

پاکپور با تأکید بر ضرورت ارتقای آمادگی رزمی و افزایش توان دفاعی نیروهای مسلح در کنار تقویت بنیه اعتقادی و معنوی، تصریح کرد: رفتارها، منش و گفتار فرماندهان و مسئولان باید الگوی تمامعیار برای نیروهای رزمنده باشد، که اینگونه نیز است.

وی با اشاره به اهمیت آموزشهای عقیدتی سیاسی که از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار میشود، تأکید کرد: نباید تنها به کلاسهای عقیدتی اکتفا کنیم؛ بلکه باید رفتار عملی خودمان را در این زمینهها نشان دهیم.

این فرمانده ارشد نظامی در ادامه هدف توطئههای دشمنان را جلوگیری از نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در میان ملتهای دیگر دانست و گفت: انتظار ما این است که در راستای مقابله با هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان، علاوه بر تقویت بنیه اعتقادی، بر ارتقای توانمندیهای دفاعی و آمادگی رزمی خود بیافزاییم و با رصد تحرکات دشمن، آماده پاسخگویی قاطع و دقیق و کوبنده در هر زمانی و سطحی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار