فرمانده مرزبانی ناجا:

معاونت اجتماعی بسترساز ماموریت های ناجا است

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به ماموریت های متعدد و حساس معاونت اجتماعی، این معاونت را بسترساز ماموریت های ناجا برشمرد.
کد خبر: ۹۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ - 08August 2016

معاونت اجتماعی بسترساز ماموریت های ناجا است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، در مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید مرزبانی، انعکاس هوشمندانه و دقیق عملکرد مرزبانان را یکی از وظایف مهم معاونت اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: ماموریت های معاونت اجتماعی دارای حساسیت های خاص و نیازمند دقت در انعکاس عملکردها است و تاکنون این اقدام به خوبی انجام گرفته است.

وی جایگاه معاونت اجتماعی را مهم برشمرد و افزود: این معاونت یکی از تاثیرگذارترین قسمت ها در تحقق راهبرد دوم مرزبانی، یعنی ارتقاء تعاملات است و با تلاش ها و همکاری های خوب معاونت اجتماعی ناجا شاهد پیشرفت های خوبی در این عرصه هستیم که باید این موضوع همچون گذشته و با قدرت بیشتری دنبال شود.

فرمانده مرزبانی کشور همچنین بر ارتباط بیشتر با رسانه ها و انعکاس هوشمندانه اقدامات مرزبانان غیور کشورمان تاکید و بیان کرد: انعکاس به موقع عملکردها می تواند نقش بسزایی در موفقیت مجموعه داشته باشد.

وی با اشاره به ماموریت های متعدد و حساس معاونت اجتماعی عنوان کرد: این معاونت بسترساز ماموریت های ناجا است.

سردار رضایی در پایان از زحمات و تلاش های سرهنگ خلیل قاسم نژاد معاون سابق اجتماعی مرزبانی در اعتلای این معاونت و رساندن آن به نقطه مطلوب تقدیر و با بیان سوابق و تخصص های سرهنگ ابوالقاسم خاتمی، وی را به عنوان معاون جدید اجتماعی مرزبانی ناجا معرفی کرد.

منبع: پایگاه خبری پلیس
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار