صبح امروز انجام شد؛

رونمایی مستند «مهاجر» در دفاع از لشکر فاطمیون

مستند مهاجر به کارگردانی ساسان فلاح‌فر، صبح امروز در سالن جلسات خبرگزاری فارس رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ - 08August 2016

رونمایی مستند «مهاجر» در دفاع از لشکر فاطمیون

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مستند «مهاجر» که با تهیهکنندگی شبکه نصر TV و کارگردانی ساسان فلاحفر تهیه شده بود، صبح امروز در سالن جلسات خبرگزاری فارس رونمایی شد.

این مستند در خصوص لشکر فاطمیون ساخته شده است. سعی شده است در این اثر به کجتابیهایی که نسبت به مدافعان حرم وجود دارد، پاسخ داده شود.

فلاحفر کارگردان مستند "مهاجر" در مراسم رونمایی از این اثر گفت: «مهاجر» نامی است که برای این مستند انتخاب کردیم به دلیل اینکه همواره افراد افغانستانی برای ما در جایگاه یک مهاجر قرار داشتهاند؛ اما آنچنان که در این اثر شاهد بودید، دیدیم که آنها از خود ما هستند. در کشور ما بسیار به آنها بیتوجهی کردهایم. به خصوص در بحث افرادی از آنها که به عنوان مدافعان حرم در لشکر فاطمیون حضور پیدا کردهاند. آنها بسیار تأثیرگذار هستند. آنچنان که در هیچ کدام از فتحهایی که در کشور سوریه انجام میشود، حتماً فاطمیون حضور داشتهاند؛ اما به دلیل تواضع و فروتنی که دارند هیچگاه نامی از آنها شنیده نمیشود. نُبل و الزهرا جایی بود که بعد از سالها توسط لشکر فاطمیون متشکل از مدافعان حرم افغانستانی آزاد شد. این افراد با مظلومیت در جبهه اسلام نیز دفاع میکنند.

وی ادامه داد: ساخت این مستند همزمان با دروغپراکنیهای BBCعلیه جبهه فاطمیون که تقریباً 4 ماه و نیم پیش اتفاق افتاد، آغاز شد. در ساخت این مستند از تصاویر آرشیوی استفاده کردیم و نزدیک به 40 درصد را خود ما تصویربرداری کردیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها