عضو مجلس خبرگان رهبری:

توجه به نخبگان اهمیت‌بخشی به آینده کشور است

عضو مجلس خبرگان رهبری توجه به نخبگان را موضوع مهمی دانست و گفت: در واقع مد نظر قرار دادن این موضوع اهمیت‌بخشی به آینده کشور است.
کد خبر: ۹۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ - 09August 2016

توجه به نخبگان اهمیت‌بخشی به آینده کشور است

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیتالله محسن محمدی عراقی در آیین تجلیل از منتخبان همایش علمی، پژوهشی اخلاق و آداب رضوی با موضوع اقتصاد مقاومتی از سری برنامههای چهاردهمین جشنواره بینالمللی امام رضا(ع) با اشاره به اینکه خبرنگاران بهعنوان بخشی از جامعه نخبه هستند، اظهار داشت: ضروری است که در مسیر حفظ جایگاه واقعی خبرنگاران تلاش شود.

وی افزود: وجود نخبگان صالح در جامعه به نوعی تضمین برای سلامت جامعه است؛ که باید در مسیر نخبهشناسی و نخبهپروری گامهای ارزندهای برداشته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نکتهای که باید به آن توجه اساسی شود موضوع الگوپذیری از افراد نخبه در جامعه است؛ که باید مورد توجه آحاد مردم قرار گیرد.

آیتالله محمدی عراقی با اشاره به برگزاری مراسم و آئینهای مختلف تجلیل، گفت: روز خبرنگار فرصتی برای پرداختن به زحمات و بیان کوششهای مربوط به قشر خبرنگار است؛ که برگزاری آئینهای گوناگون در این راستا را میتوان اقدامی شایسته تلقی کرد.

مهدی حقیقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در بخش دیگری از این مراسم با اشاره به آثار ارسال شده به همایش علمی، پژوهشی اخلاق و آداب رضوی، گفت: تعداد 40 اثر از 112 اثر ارسالی به دبیرخانه برگزاری این جشنواره از استان مرکزی است.

وی ادامه داد: استان مرکزی برای دومین سال متوالی است که افتخار برگزاری همایش علمی، پژوهشی اخلاق و آداب رضوی را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار