مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

مبارزه با بدحجابی الویت نخست کمیته عفاف و حجاب استان مرکزی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ازجمله الویت‌های مهم ما در کمیته عفاف و حجاب مبارزه با بدحجابی و ارائه راهکار منطقی برای مقابله با این معضل است.
کد خبر: ۹۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ - 09August 2016

مبارزه با بدحجابی الویت نخست کمیته عفاف و حجاب استان مرکزی است

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، حجتالاسلام صفر قربانپور در جلسه کارگروه عفاف و حجاب با اشاره به ارزیابی موضوع عفاف و حجاب، اظهار داشت: ارزیابیهای عملکردی که در موضوع مهم عفاف و حجاب صورت گرفته ارزشمند بوده است؛ اما نیاز دارد معیاری مشخص برای کمیته عفاف و حجاب تعیین شود؛ تا بتوان بهصورت بهتر به این آن پرداخت و با دید کارشناسانهتری وارد این حوزه شد.

وی افزود: در ارتباط با بحث عفاف و حجاب ما نیازمند اقدام عملیاتی و جدی در این حوزه هستیم؛ تا بتوانیم با راهکارهای کاربردی و ایجاد همخوانی میان کمیته عفاف و حجاب و ستاد امر به معروف در مسیر افزایش اثرگذاری حرکت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: با ایجاد همخوانی منسجم و برنامهریزی شده میان کمیته عفاف و حجاب و ستاد امر به معروف و نهی از منکر میتوان موضوعات و موارد مطرح شده در کمیته را اجرایی و عملیاتی کرد.

حجتالاسلام قربانپور با اشاره به بررسی و تحقیق میدانی در ارتباط با بدحجابی گفت: به منظور پرداختن به موضوع بدحجابی و مبارزه با آن نیاز است که تیمهای تحقیقاتی تشکیل شود و بهصورت میدانی در ارتباط با این موضوع تحقیق کنند.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان اراک نیز بهطور میانگین حداقل چهار تیم تحقیقاتی مورد نیاز است که تمامی کوچهها و ویترین مغازهها را رصد کرده و اطلاعات مورد نیاز را جمعآوری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها