فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصر پاوه و یادواره شهدا برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پاوه گفت: یادواره شهدای پاوه با حضور فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء، 26 مردادماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ - 09August 2016

مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصر پاوه و یادواره شهدا برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار سعید بهشتیراد با بیان اینکه برنامههای جامع و کاملی برای مراسم یادواره شهدای پاوه در 26 مردادماه پیشبینی شده است، گفت: این مراسم همانند سالهای گذشته باشکوه برگزار میشود.

وی به مهمانهای این مراسم اشاره کرد و افزود: سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنران کشوری این مراسم است و مسؤولان استانی نیز حضور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پاوه از حضور 130 نفر از خانوادههای شهدای مدافع حرم کشور در این مراسم خبر داد و بیان کرد: در این مراسم از شخصیتهای کشوری، سپاهی، خانواده شهید همت و شهید قاضی دعوت شده است.

وی گفت: در این روز حسینیه شهدا در یادمان شهدای پاوه، سوئیتها و اتاقهای اطراف یادمان در راستای رفاه حال خانوادههای شهدا و خادمان شهدا افتتاح میشود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پاوه افزود: در برنامهریزی که با هوانیروز استان انجام شده است چند بالگرد در مراسم یادواره شهرستان پاوه یادمان را گلباران میکنند تا بار دیگر تداعی آن دوران مقدس باشند.

بهشتیراد با بیان اینکه فضاسازی از سطح استان کرمانشاه شروع میشود، افزود: این فضاسازی تا داخل شهرستان پاوه ادامه دارد و تمام شهر آماده برگزاری مراسم یادواره شهدای پاوه میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار