راهیان نور غرب و شمالغرب-55/ هاشمی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

جزئیات ثبت نام زائران کاروان‌های راهیان نور غرب و شمال‌غرب

مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری از اعزام زائران راهیان نور به مناطق عملیاتی در قالب سه طرح از 22 مردادماه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ - 09August 2016

جزئیات ثبت نام زائران کاروان‌های راهیان نور غرب و شمال‌غرب

حجتالاسلام سید محمد هاشمی، مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به فعالیتهای این ستاد در اعزام زائران به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب اظهار داشت: ثبت نام از 24 تیرماه آغاز شده، و علاقهمندان میتوانند در قالب سه نوع کاروان در مناطق عملیاتی حضور یابند.

وی به برنامههای این ستاد اشاره کرد و گفت: با وجود فشرده بودن برنامهها، در طول 2 روز حضور زائران در 2 استان کردستان و آذربایجان غربی سعی شده که از همه مناطق بازدید شود؛ از این رو زائران شب نخست در بانه و شب دوم در سردشت مستقر میشوند؛ که طی این 2 روز از یادمانهای سیرانبند، دارساوین، بوالفتح، دوپازا، میرآباد، شهید ناصر کاظمی و حاج عمران یا تمرچین بازدید میکنند.

هاشمی تصریح کرد: در کاروان شهید باقری که شامل طرح سفر با خودروهای شخصی است زائران میتوانند از طریق تماس با شمارههای ستاد، ثبت نام کرده و با خودروی شخصی خود از 22 مردادماه تا 7 شهریور ماه به مناطق عملیاتی سفر کنند.

وی افزود: کاروان شهید صیاد شیرازی، طرح کاروانهای گروهی و اتوبوسی هستند و کاروان شهید برونسی طرح اعزام انفرادی را شامل میشود. افرادی که عضو سازمان و ارگانی نیستند میتوانند با حضور در طرح شهید برونسی، 27 مردادماه به اردوها اعزام شوند. تهران و قم مبدأ حرکت این کاروانها هستند.

زائران علاقهمند به شرکت در این کاروانها میتوانند برای ثبت نام با شماره 09126540865 و شمارههای 02532906383، 02532906384 و 09122513824 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار