کاروان رضوی میهمان جبهه مردمی مقاومت عراق شد

در چهارمین روز سفر کاروان فرهنگی- تبلیغی «زیر سایه خورشید» به کشور عراق، مبلغان و خدام رضوی به دیدار رزمندگان جبهه مقاومت این کشور در پادگان اشرف رفتند.
کد خبر: ۹۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ - 10August 2016

کاروان رضوی میهمان جبهه مردمی مقاومت عراق شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، همزمان با دهه کرامت و در چهارمین روز سفر کاروان فرهنگی- تبلیغی «زیر سایه خورشید» به کشور عراق، مبلغان و خدام رضوی به دیدار رزمندگان جبهه مقاومت این کشور در پادگان اشرف رفتند.

در این دیدار مجاهدان عراقی برای اولین بار از تصویر امام خمینی(ره) در این پادگان رونمایی کردند.

در ادامه فرمانده حشدالشعبیهای عراق(بسیج مردمی این کشور) اولین پرچمی که جبهه مقاومت بعد از شکست داعش از این گروه تروریستی غنیمت گرفته بود را به کاروان «زیر سایه خورشید» اهدا کرد.

این گزارش حاکیست، در پایان این برنامه، مجاهدان حشدالشعبی از پرچم حرم ثامن الحجج(ع) تبرک جستند و مبلغان و خدام رضوی نیز هدایای فرهنگی آستان قدس را در میان حضار توزیع کردند.

شایان ذکر است؛ پادگان اشرف در 80 کیلومتری مرز عراق با ایران و در استان دیالی این کشور قرار دارد. این مرکز، در سال 2013 با اتمام حجت دولت عراق برای منافقان تخلیه و اعضای این گروهک تروریستی، ناگزیر شدند این کشور را به مقصد اروپا ترک کنند. از آن زمان، پادگان اشرف که نامش به «عراق الجدید« تغییر یافته، در اختیار ارتش عراق و نیروهای مردمی حشدالشعبی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار