برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی "سلطنت ناپیدا" در زنجان

معاون شهردار زنجان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی "سلطنت ناپیدا" در زنجان گفت: این جشنواره برای معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ - 10August 2016

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سعید صفوی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی ورزشی "سلطنت ناپیدا" برای نخستین بار در زنجان برگزار میشود، اظهار داشت: عنوان این جشنواره برگرفته از سخنان امام رضا(ع) است که میفرمایند سلامتی سلطنت ناپیدا است.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره مذکور ویژه معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی است، ابراز کرد: زمان برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی "سلطنت ناپیدا" 23 مردادماه اعلام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان تصریح کرد: مکان برگزاری جشنواره ویژه معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی 9 صبح در محل پارک بانوان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره مذکور به همت شهرداری زنجان و هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان برگزار میشود، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی استان نیز در برگزاری این جشنواره مشارکتهای لازم را دارد.

صفوی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنوارههایی برای معلولان در شناسایی توانمندیها و استعدادهای این قشر تاثیرگذار است، یادآور شد: این برنامهها در افزایش روحیه مشارکتپذیری افراد معلول در جامعه تاثیر قابل توجهی دارد.

وی به در نظر گرفتن برنامههای شاد و نشاطآور در جشنواره فرهنگی ورزشی "سلطنت ناپیدا" اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامههای ورزشی، سرگرمی، مسابقه، نشاط و غیره در افزایش روحیه شادی و نشاط جامعه هدف تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها