مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

586 آزاده سرافراز در استان زنجان حضور دارند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 586 آزاده سرافراز در استان وجود دارد که 368 نفر از آنها متعلق به شهرستان زنجان هستند.
کد خبر: ۹۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ - 10August 2016

586 آزاده سرافراز در استان زنجان حضور دارند

به گزارش دفاع پرس از زنجان، علی کاظمی اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برنامههای مختلفی توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه دیدار با آزادگان سرافراز از جمله برنامههای مورد نظر این اداره کل به مناسبت سالروز ورود آزادگان است، تصریح کرد: سخنرانی یکی از آزادگان سرافراز استان در نماز جمعه از مهمترین برنامهها به شمار میرود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه در مراسم پر فیض نماز جمعه سایر شهرستانهای استان زنجان نیز آزادگان سخنرانی و خاطرهگویی خواهند کرد، افزود: عطرافشانی و گلباران مزار شهدای شهرستانهای استان زنجان و ادای احترام به مقام بزرگ شهدا از دیگر برنامههای پیشبینی شده اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان محسوب میشود.

وی ادامه داد: در مجموع 586 آزاده سرافراز در استان زنجان وجود دارد که از افتخارات استان به شمار میروند.

کاظمی با بیان اینکه از این تعداد 368 آزاده در شهرستان زنجان است، اضافه کرد: 94 نفر از آزادگان استان نیز به شهرستان ابهر تعلق دارند.

وی تعداد آزادگان شهرستان خرمدره را 27 نفر اعلام کرد و یادآور شد: در شهرستان طارم 21 نفر آزاده و در شهرستان ماهنشان نیز 15 آزاده سرافراز وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها