مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا‌(ع) البرز؛

تشریح برنامه‌های سپاه امام رضا‌(ع) شهرستان البرز در ماه مبارک رمضان

برنامه‌های سپاه امام رضا‌(ع) شهرستان البرز استان قزوین در ماه مبارک رمضان توسط مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا‌(ع) این شهرستان تشریح شد.
کد خبر: ۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸ - 08July 2013

تشریح برنامه‌های سپاه امام رضا‌(ع) شهرستان البرز در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، هادی انصاری درباره برنامههای سپاه امام رضا(ع) در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امسال نیز همانند سالهای گذشته، برنامههای متنوع و مختلفی در این ماه پربرکت تدارک دیده شده است تا بتوان از فضیلتهای ارزشمند این ماه خداوند به درستی بهرهمند شد.
 

وی با تأکید بر غنیمت شمردن فرصتها در ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه، دربهای رحمت الهی به روی بندگان گشوده میشود و در آن برکت، مغفرت و رحمت قرار داده شده است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) از برگزاری محافل انس با قرآن خبر داد و تصریح کرد: این جلسات با دعوت از قاریان برتر کشوری و استانی در سطح حوزههای مقاومت بسیج و مساجد شهرستان با حضور نیروهای مسلح شهرستان البرز برگزار خواهد شد.

انصاری افزود: کلاسهای احکام، اخلاق و تفسیر نیز با حضور اساتید مطرح استانی با هدف افزایش دانش و آگاهی بسیجیان به احکام و ارزشهای دینی و اسلامی در ماه رمضان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات قرآنی در رشتههای حفظ، قرائت، مفاهیم و اذان در 2 گروه خواهران و برادران خبر داد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز استان قزوین اظهار داشت: در حوزه سلامت نیز برنامههایی چون برگزاری کارگاه آموزشی شامل سلامت معنوی، خودشناسی و تغذیه مناسب سحر و افطار با حضور متخصصان حوزه بهداشت و تغذیه برگزار میشود.

انصاری همچنین از برگزاری ضیافت افطاری ویژه فرماندهان پایگاههای بسیج شهرستان و سربازان سپاه امام رضا(ع) خبر داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار