برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران

عصر امروز دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران در باغ موزه شهر تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ - 10August 2016

برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران

به گزارش دفاع پرس از استان تهران، عصر امروز دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهران با حضور هاشمی استاندار تهران و نهادها و ادارات عضو این شورا در محل باغ موزه دفاع مقدس شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار روشن دبیر این شورا و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تحریف و فراموشی را دو آفت بزرگ تاریخ دفاع مقدس این کشور دانست و یکی از مهمترین اهداف این شورا را جلوگیری از این آفتها با ثبت دقیق ایثارگریها و رشادتهای رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس  دانست.

در ادامه جلسه هاشمی استاندار تهران انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسلهای آینده را از مهمترین دغدغههای این شورا دانست و خواستار برگزاری جلسات منظم و کاربردی این شورا شد.

در ادامه جلسه عرفان منش دبیراجرائی این شورا به معرفی کمیتههای هفتگانه شورا و اعضای هر یک از این کمیتهها پرداخت.

سپس امیر نیک بخش مدیر آموزش اداره کل حفظ آثار استان تهران به تشریح دستورالعمل هفته دفاع مقدس  و همچنین شیوهنامه طراحی و تدوین دانشنامه اسناد دفاع مقدس پرداخت. پس از آن امیر حقی مدیر یادمانهای اداره کل حفظ آثار استان تهران توضیحاتی را در خصوص احداث یادمانهای شهدای گمنام و تشکیل هیئت امنای آنان ارائه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار